Entusiastisk skrev 2020-06-27 22:31:22 följande:
Vi hade samma till en början att vi ville försöka för samma sgi men är nu inne på 9 månader efter vi började försöka.. För mig verkade nattamningen spöka även om jag fick tillbaka ett par cykler men efter faser där nattamningen blev mer så slutade mensen(och äl) och ja, vet ju inte med säkerhet att jag hade äl de cykler jag hade.. Ville inte pressa dottern att sluta för hon var inte redo då för man vet ju aldrig om det ändå är sista så valde ändå att ta det i hennes takt men i slutet av april var hon redo att minska amningen.. Så efter nattamningsstopp dröjde det en knapp vecka innan jag med all säkerhet hade äl(verkligen övertydliga älsymptom) och 2 veckor efter kom mensen.. Så detta blir (förhoppningsvis) min andra äl (inom ett par dagar) och hoppas att det kan ta sig denna månaden eller åtminstone inom 3 månader från det nu att vi slutat med nattamningen..
Håller tummarna att det snart är vår tur <3
Ja svårt de där. Jag har nog själv inte varit redo förrän nu faktiskt. Hg vet faktiskt inte hur mycket cykeln kommer att ändras när man slutar.
Ja vi håller alla tummar :)