Vad är det för fel på Alexander Bard
Fast det är ju den typen av hora han pratar om så det är oväsentligt.
Fast det är ju den typen av hora han pratar om så det är oväsentligt.
Det är synd att han använde ordet hora eftersom många har Så svårt att förstå vad han menar.
Sen är han nog nöjd med att lyckas röra om i grytan igen så det är väl därför han väljer de ord han gör. En sån här tråd måste mata hans ego ordentligt.
Jag ställde en fråga. Varför inte svara på den istället för att ifrågasätta mig. Jag fattar utmärkt vettu.
Kan du se någon sanning i det som Bard skriver? Att hårt arbete har en tendens att löna sig? Alldeles oavsett hudfärg. Sen är det orättvist att svarta kan behöva jobba hårdare för att nå samma status och tyvärr är det lite så att vara i minoritet.
Så du kan alltså se en sanning i att det är bättre att arbeta än att idka skadegörelse. Bra. Hur når vi då dit? Knappast genom att hetsa mot poliser som inte har någonting att göra med det som hände i USA. Eller hur?
Ju fler som arbetar, ju fler kommer lyckas. En del kommer starta egna företag och anställa folk som liknar dem själva. Det är ganska enkelt.
Din ilska är bensinen på hans eld.
Jag har fortfarande inte sagt att han inte var nedlåtande. Det enda jag har sagt är att han inte tyckte Bianca var en prostituerad.
Som jag skrivit flera ggr så var det puckat gjort att skriva ?Whore?.
Märkligt att ni går på mig för att jag försöker tolka vad han menar. Ni är precis likadana som Bard, flyger på folk så fort ni ser en öppning.
Försök läsa utan kränktglasögonen! Världen blir en så mycket bättre plats!
Ok. Ja jag tror det är en grej vi män gör, tar saker bokstavligen. Men det var ju iofs en man som skrev det så han kanske menade det han skrev.
Oj oj nu trampade jag i klaveret som gjorde skillnad på manligt och kvinnligt. Winter is coming prepare yourself!
Hoppas är fel ord. Jag hoppas snarare att jag duckar den diskussionen genom att skriva det.
Även om devisen fanns på andra ställen är den starkt förknippad med EN viss plats. Så pass att en nynazist stal skylten.
Jag tycker att det är du som väger alla dessa ständigt förekommande och genom historien återkommande övergrepp mot varandra Det är ganska meningslöst att försöka hitta vem eller vilka som drabbats värst. Det jag menade och som jag trodde framgick är att tyskarnas tekniska och industriella verksamhet var gäller folkmord och etnisk rensning gör att de intar en särställning när det gäller flest antal mord på kort tid, inget annat. Ska man se genom hela historien finns det så många fall av övergrepp att det är meningslös att gradera.
Du låter som New Dawn när du bara letar fel och tolkar att jag skriver till det värsta Jag har inte försvarat Bards käftglappande eller någon annan rasism. Jag tyckte bara att din liknelse inte var den bästa.
Som jag skrivit innan så tror jag inte syftet är att förolämpa Bianca. Men det kanske beror på vilken jargong man är van vid?
Jag har ju sagt ett par ggr innan att jag tycker han uttrycker sig idiotiskt men kärnbudskapet är väl att han förstår han Bianca måste ta ställning på det sättet hon gör och drar liknelser till sig själv när han var ung.
Men vi ser berörs olika av hans inlägg som sagt. Jag antar att du reagerar känslomässigt medan jag ser pragmatiskt På det. Vi är väl varsin ytterlighet och kanske ska Alexander tolkas mittemellan din och min syn för den rättvisaste bedömningen?
Jag tror fortfarande inte att han menar det som en förolämpning. Men som JAG sagt innan så är det jävligt dumt av honom, eftersom det upplevs som kränkande.
Att göra saker för att främja vår karriär gör vi väl alla? Bianca hade inget annat val än att ta avstånd från Bard för då hade det varit hon som stod i rampljuset på det dåliga sättet. Vilket Bard har respekt för iom att han säger ?which is ok?.
Så slutsatsen, återigen, Bard uttrycker sig klumpigt och förolämpar Bianca, fast det är inte syftet!
Ska du inte kalla mig hora med så du blir precis som Bard?
Ska du inte kalla mig hora med så du blir precis som Bard?
Om du låter debatten driva iväg mot att det är så synd om någon som inte får jobb, så får du ta att någon svarar.
Herrrre jävlarrrr.. Ja, "vad är det för fel"?
Har ingen koll på bard.
Jag tyckte det verkade som att det var två som betedde sig som drama queens.
Ska man dra ett rasistiskt skämt för att bryta isen gör man det på sin egen bekostnad så det var ju rätt korkat men taskig social kompetens är å andra sidan inte synonymt med att vara empatilös rasist och med det har man markerat ganska tydligt att man inte vill ha en diskussion.
Herregud... Han har ingen mörkhyad bror. Det skulle i så fall vara historiens mest överåriga adoption Kanske hemskt gärna vill ha en "bro", däremot.