Inlägg från: Anonym (Anhörig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anhörig)

Utbränd - tappat känslor för min partner

Anonym (Lottie) skrev 2020-06-12 21:16:56 följande:

Min fd sambo blev sjuk i utmattningssyndrom och tappade alla känslor för mig. Vi kommer aldrig att hitta tillbaka till varandra trots att allt var underbart innan han blev sjuk.

Har precis varit med om samma sak. Undrar nu om vad som väntar? Ångrade han sig fortsatte han att höra av sig?

Han fick dessutom SSRI så det blev liksom high chaparall med dålig stämning sista gången vi sågs.
  • Anonym (Anhörig)
    Anonym (Lottie) skrev 2020-11-14 21:32:56 följande:

Hej! Nej vi har inte haft någon kontakt överhuvudtaget. Det blev ett helt absurt och abrupt slut.

Träffade han någon ny eller kröp han in i sig själv?
  • Anonym (Anhörig)
    Anonym (Lottie) skrev 2020-11-15 11:15:11 följande:

Jag tror inte att det var någon ny inblandad. Han blev dock väldigt personlighetsförändrad på extremt kort tid och stängde ute mig helt. Jag kan skriva i pm om du vill veta mer.

Ja det vore spännande att höra. Gör gärna det.
  • Anonym (Anhörig)
    Anonym (Lottie) skrev 2020-11-15 11:15:11 följande:

Jag tror inte att det var någon ny inblandad. Han blev dock väldigt personlighetsförändrad på extremt kort tid och stängde ute mig helt. Jag kan skriva i pm om du vill veta mer.

Snälla. Berätta nu, jag dör av nyfikenhet, befinner mig precis i denna situation.

Dock håller jag mig positiv och har nu dejt på gång. Men jag bryr mig såklart om mitt ex .
Svar på tråden Utbränd - tappat känslor för min partner