Inlägg från: Efterlängtatpluss |Visa alla inlägg
  • Efterlängtatpluss

HCG stegring!

Hej! Plussade förra torsdagen ungefär en vecka efter ägglossning (äl borde ha varit 24/5). Har tagit några test efter det, men tycker inte att det är superstarka test. Vad tror ni? Två missfall tidigare så är sjukt orolig för det igen..

• Svar på tråden HCG stegring!
  • Efterlängtatpluss
    Anonym (Jag) skrev 2020-06-11 10:43:40 följande:

Jag tror inte att det är någon fara. Känns som de där testen sällan ger fullt utslag? Grattis till ditt fina plus! :)

Tack för ditt lugnande svar :) Gör mig säkert en otjänst när man testar konstant, men det är så svårt att låta bli. Har även gjort två cb digitala som först visade 1-2 v och sen 2-3 v. Så får väl lita på de :)
  • Efterlängtatpluss
    0909 skrev 2020-06-11 15:41:02 följande:

Hej :) jag hade beräknad äl 25/5 och plussade förra fredagen, har också två missfall i bagaget. Min stegring ser ut som din, vilket gjort mig lite lugnare nu haha. Tänker att om vi är två som har liknande stegring så kanske det är något bra? Haha:) peppar iaf!

Oj vad lika vi var :). Skönt att någon annan har liknande! Har du testat med RFSU?
  • Efterlängtatpluss
    0909 skrev 2020-06-11 16:07:17 följande:

Ja verkligen lika :) ja jag har testat med RFSU. upplever att rfsu inte blir starkare men har även testat med clearblue plus som jag dock tycker ökar i styrka en gnutta.

Ja jag har också testat med cb och tycker de visar starkare, kanske är just rfsu.. Jag håller tummarna att det går bra för oss båda!! :)
Svar på tråden HCG stegring!