Inlägg från: Anonym (Ghost) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ghost)

Otrogen??

Man lägger inte till random tjejer man träffat på gymmet, inte otrohet men otroligt olämpligt.

Sluta fråga om det där med dörren och larmappen, låtsas som du lagt det bakom dig. Fejka att du jobbar natt/sent skift/extra timmar men förvarna några dagar innan (så långt du annars brukar säga till) och gå till en kompis så länge, avvakta en halvtimme eller vad det brukar ta, om du ser att dörren öppnas kan du själv smyga hem och antagligen råka på honom "in action". Det är en sak att dörren öppnas en gång, t ex då du gått hemifrån, men inte att den öppnas igen när du snart ska komma hem.

Inte världens snyggaste taktik men jag tror att han är otrogen. Jag köper inte det där med dörrarna.

• Anonym (Ghost)
    Anonym (.) skrev 2020-06-06 09:27:11 följande:

Alltid trist när man knte kan lita på sin partner.

Men jag undrar om det inte är bättre om du försöker vara en bra partner, på sin vakt, istället för att misstro killen? Risken är väl att du fortsätter vara sur och bitter hemma.

Hur ofta har ni sex nu då?

Ska man öka övervakningen så finns ju kameror, finns sådana som aktiverar vid rörelser, och sådana som är så små och batteridrivna att de enkelt kan döljas. Det är säkert inte tillåtet att sätta upp.

Du får sätta upp hur många kameror du vill i ditt eget hem, det var förresten ett väldigt bra förslag.
  • Anonym (Ghost)

Se till att gömma din telefon bättre nästa gång, och se till att det inte finns varken ljud eller vibration på ifall någon ringer/skickar meddelanden till din telefon.

Hur gick det med första inspelningen? Har din kompis lyssnat än?

• Anonym (Ghost)

Vad hade din kompis att säga då? Har du kommit fram till om han var otrogen eller inte? 

Svar på tråden Otrogen??