Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

Otrogen??

Alltså vad jag känner med dig!! Hade ett ex som var otrogen, det var lite liknande tex så var han ALDRIG hemma, helt plötsligt var han tvungen att sova över hos en kompis, vaktade på sin telefon hela tiden och lite annat diffust. Men han hade alltid bra förklaringar. Ljög mig rätt upp i ansiktet. Han gick till och med i parterapi med mig, det var mitt krav annars skulle vi göra slut. Men hela tiden var han otrogen. Fatta så jävla sjukt. På min födelsedag åkte han iväg och gick på fest med henne. Även efter vi gjorde slut fortsatte han att ljuga fast han jättesnabbt blev ihop med henne skaffade barn och hus. Det jag vill säga med detta är, att det han gör är psykisk misshandel. Man gör sjuka saker jag vet det, det du gör nu är inte okej, det får dig inte att må bra och det komme inte få dig att få veta sanningen. Han kommer ljuga och manipulera och tillslut sitter du och undrar om du är klok i huvudet. Jag hittade till och med ett örhänge i sängen, det pratade han bort.

Ni har ett barn ihop, ni måste kunna samarbeta i många år framöver. Sluta filma och greja, utgå från att han ljuger för dig. Och ta hjälp! En kompis kurator vad som. Jag vet precis hur det känns man blir galen, man tror man har kontrollen men det är bara falska känslor. Och tänk såhär, OM han inte ljuger, och du filmar och grejar då är det du som förstör förhållandet. Nu är det ju alla varningsklockor som finns, men sjunk inte till hans nivå. Ta hand om dig!

Svar på tråden Otrogen??