Inlägg från: Anonym (D) |Visa alla inlägg
  • Anonym (D)

Smisk - vill du ha det?

Tycker smisk är så fruktansvärt tramsigt. Värst är när man tittar på ett porrklipp och så börjar killen fjanta sig och smiska tjejen. Detta är alltså i vanlig porr inte något sjukt BDSM-klipp eller nåt. Snacka om avtändande.

• Anonym (D)
    Tukt skrev 2020-06-06 11:52:14 följande:
    Vad bra. Då fick du det sagt.
    Precis, jag besvarade frågan som TS ställde. Va bra att jag kunde göra det.

Vad tråkigt det hade varit om man inte fick säga vad man tyckte.
  • Anonym (D)
    Tukt skrev 2020-06-06 12:35:35 följande:
    Ja, vilken tur att vi har yttrandefrihet som går så långt att man kan basunera ut att saker andra tänder på, men inte man själv är "sjukt", "avtändande", och "tramisigt".
    Det är ju en bra start på dagen.
    En alternativ utgångspunkt kan ju vara att man känner man vill tillföra något och då sätter sina negativa känslor i ett perspektiv, och där med för trådskaparens grundfråga framåt.
    Men du har rätt. Man får säga vad man vill. Trevlig helg!
    Absolut, viktigt att inte bara kommer med rosa fluffkommentarer. Bra att kunna vara öppen med saker man finner löjligt även om det baserar sig på en negativ känsla, det är ju en del av livet tänker jag.

Ha en fin helg du med!
  • Anonym (D)
    Anonym (XY) skrev 2020-06-16 13:03:26 följande:
    Du har blandat ihop lite begrepp, du säger öppen men jag tror att ordet du letar efter är inskränkt och fördömande ;-?
    Verkar ju mer inskränkande att inte få tycka olika om en sak kan jag tycka. Sen är det ett ganska kass argument som alltid dyker upp i dessa diskussioner.

VA? Tycker du det är äckligt att äta bajs? Va inskräkt du är som tycker så, du måste gilla det och tycka det är helt normalt, annars är du inskränkt.

Sen kommer säkert någon komma och säga att jag inte kan jämföra smisk med att kleta avföring, men det kan jag visst. Båda sakerna kan vara tändande och avtäntande för olika personer. Jag finner båda sakerna avtändande.
  • Anonym (D)
    Anonym (XY) skrev 2020-06-16 21:10:08 följande:
    Skillnad mellan att tycka och ha tangentbordstourette 
    Måhända. Vad nu tangentbordstourette har med saken att göra. Är det när man skriver en massa onödig text där man vill förbjuda andra användare att få ha sin åsikt? Låter inskräkt ^^
  • Anonym (D)
    Anonym (XY) skrev 2020-06-17 11:33:50 följande:
    Nja det är snarare förmågan att nyansera sina inlägg och visa respekt för åsikter som inte sammanfaller med egna. Det behöver se ut som någon fick ett tourettesanfall samtidigt som de dikterade.
    Aha, ja det är faktiskt ganska respektlöst att bara anta att alla älskar smisk, det håller jag med om. Finns ju faktiskt de som inte gillar det, och deras åsikt är också värd att höras.
Svar på tråden Smisk - vill du ha det?