• Nyfikensomtusan

Hur kontaktar man det övernaturliga?

Hej! Jag undrar hur man får kontakt med det övernaturliga; andar. Jag har upplevt flera händelser hemma utan förvarning & nu skulle jag vilja sätta mig ner o försöka ta kontakt på ?mitt egna villkor? så det inte kommer från ingenstans. Hur kan jag kontakta en eller flera andar? Går det att göra det med saker man har hemma eller hur ska jag tänka? Är helt seriös.

• Svar på tråden Hur kontaktar man det övernaturliga?
  • MeandHim

Du måste nog lära dig att meditera så att du kan öppna upp dina kanaler. Finns böcker osv att läsa Men det viktigaste är Att kunna stänga ner, annars kan du få problem. Det bästa vore väl att gå till ett medium och få hjälp.

• Pentra

Om du menar kontakt med avlidna, så råder jag dig att låta bli. De döda behöver få sin vila för att orka med nästa liv, som de oundvikligt kommer att få det extra jobbigt med nog ändå, eftersom de kommer att födas för tidigt pga den alltjämt ökande överbefolkningen. Men, börja gärna att meditera, för att finna dig själv och för att lära dig dina egna förmågor samt att utveckla dem. Välj den sanna metod som passar dig själv bäst. Meditera ALDRIG längre än 20 minuter! Mediterar du längre än 20 minuter är du oskyddad mot okända och harmfulla krafter som leder dig in i förvirring och villfarelse. ... Mvh, Pentra

• BeautifulLiz
    Nyfikensomtusan skrev 2020-06-05 14:33:32 följande:

Hej! Jag undrar hur man får kontakt med det övernaturliga; andar. Jag har upplevt flera händelser hemma utan förvarning & nu skulle jag vilja sätta mig ner o försöka ta kontakt på ?mitt egna villkor? så det inte kommer från ingenstans. Hur kan jag kontakta en eller flera andar? Går det att göra det med saker man har hemma eller hur ska jag tänka? Är helt seriös.

Sök inte den kontakten. Den kan vara lättare att hitta än att bli av med.
    Det kan bli oerhört jobbigt och bara att skriva detta får mina axlar att kännas tunga.

Ja, jag är medial. Har dock gjort allt för att stänga ner på senare år och det har gått relativt, för att inte säga mycket bra.

Öppna inte upp dig för detta. Det är mitt absoluta råd.
Svar på tråden Hur kontaktar man det övernaturliga?