Inlägg från: Anonym (Tuppis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuppis)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Jag skulle välja den kvinna som kvinna jag connectar med på rätt sätt. Då spelar det ingen roll om hon har legat med en eller tusen, helt orelevant.

Och ja svarar jag på ts fråga. Både kvinnor och män lever bara en gång så varför inte passa på att njuta och ha kul den gången. Tänk så härligt när man blir gammal och ha en massa fina och roliga minnen att tänka tillbaka till. Eller varför inte fortsätta sexa loss då också.

Tycker faktiskt synd om de som levt hämmat, med fördommar, bitterhet och kanske tom hat för de missar så mycket gott i livet och vilka tråkiga minnen sedan på ålderns höst.

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-11 10:51:45 följande:

Jösses en till som inte fattar....antalet sexpartners är inte en garanti för ett bättre liv som du beskriver....får ont i magen av dessa inlägg

Vet inte riktigt var jag skrev det....
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-14 09:15:32 följande:

Du måste blivit sparkad många ggr på den delen för smart är du inte vännen Ditt upplägg är enbart patetiskt och inget annat...hejdå musen

Tänker inte diskutera med dig, det gör jag inte med fyllon och idioter (eller fulla idioter) men konstaterar återigen att det verkligen finns "roliga" individer i vår herres hage.....
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Kvinna77) skrev 2020-07-22 20:45:51 följande:

Tycker det är oaptitligt med både män och kvinnor som ligger runt

Jo jag föredrar nog mer tre eller fyrkanter än runt.... Gärna knästående än ligga också...
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-07-23 23:31:31 följande:

Både män och kvinnor var lyckligare innan sexrushen startade och som har hållit på sen 60-talet.

Det finns så mycket negativt med att ligga runt och bara EN positiv sak - En stunds njutning.

Jag tycker man ska hålla sex enbart inom förhållanden. Då blir vi alla lyckligare. Det är garanterat. 

Finns det forskning eller statistik på det eller är det din uppfattning?
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Skärpning) skrev 2020-07-24 20:23:33 följande:

Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.

Måste säga att när jag var i tonåren så pratade man ju mycket om tjejer som låg med många att de var lösaktiga och så. Nu när jag är i femtioårsåldern så inser jag ju att det är de kvinnorna som njuter av livet, en sån kvinna jag vill ha.
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt