• Pussan

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Anonym (Jrkr) skrev 2020-07-14 01:44:21 följande:

Tror folk ligger runt för deras självförtroende är dåligt.

Ännu en psykolog på FL som kan svepa in alla i en standardmall.
    Fint med enkla generaliseringar.
    Eller så ligger vi runt tack vare vårt starka självförtroende, som säger oss att vi ska göra som vi vill och inte bry oss så mycket om vad andra tycker. Kan du prova den tanken?
  • Pussan
    Anonym (tobbe) skrev 2020-07-16 23:14:22 följande:
    Dom kan men dom får förvänta sig att dom då inte kommer attrahera många killar. På samma sätt som killar som ligger runt inte attraherar alla kvinnor. Dom får helt enkelt acceptera att dom får vara tillsammans med män med samma syn på sex.
    Givetvis vill jag vara med män som har samma syn på sexlivet som jag har. Det skulle ju vara väldigt komplicerat om vi hade helt olika uppfattningar om vad man kan och får göra - eller inte göra
  • Pussan
    Kirenaj68 skrev 2020-07-14 14:59:41 följande:
    Bekräftelsebehov.
    Eller så är vi bara kåta...
  • Pussan
    Anonym (Hallå) skrev 2020-07-19 00:31:23 följande:
    Inget fel i att vara kåt...synd bara att ingen bryr sig om dig en längre tid därav antalet...
    Vad vet du om det?
  • Pussan
    Anonym (Kvinnor är inte män) skrev 2020-07-22 22:54:32 följande:

Jag tycker inte att det ligger i kvinnans natur att bära sig åt lika grisigt som männen.

Om det är två som ligger så är det ofta en av varje kön?
  • Pussan
    Torvald3 skrev 2020-07-23 09:11:57 följande:
    Beror på vad du menar med bigott. Kan du definiera exakt vad du menar?

"Utforska" sin sexualitet betyder att man slänger allt vad disciplin är i slasken, och så faller man för lustarna och knullar runt utan hämningar. Sådana tjejer är aldrig sexiga.
    Disciplin, vad innebär det i sammanhanget? Att man ska avstå njutning pga vad någon annan ska tycka?
    Ja jag faller för lustarna och knullar runt utan hämningar. Det finns alldeles tillräckligt många som tycker att jag är sexig för att jag ska ha ett bra liv och sexliv så du får gärna tycka att jag är osexig. Det är inget problem.
  • Pussan
    Anonym (Hmm) skrev 2020-07-23 23:31:31 följande:

Både män och kvinnor var lyckligare innan sexrushen startade och som har hållit på sen 60-talet.

Det finns så mycket negativt med att ligga runt och bara EN positiv sak - En stunds njutning.

Jag tycker man ska hålla sex enbart inom förhållanden. Då blir vi alla lyckligare. Det är garanterat. 

Jaha, men va bra att du kan garantera hur det ska vara för alla människor.
  • Pussan
    Anonym (Mix) skrev 2020-07-24 22:30:57 följande:
    Att hon knullade runt tidigare är ingen garanti för att hon vill ha sex som gift småbarnsmamma.
    Att hon ¨höll på sig¨ tidigare är ingen garanti för att hon vill knulla med sin man
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt