Inlägg från: Tobythegunn |Visa alla inlägg
  • Tobythegunn

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Jag tycker att ingen skall ligga runt. Faktum är att det gör både män och kvinnor olyckliga. Det finns så mycket negativt med det och bara EN positiv sak - En stunds njutning.

Happiness, only real when shared
  • Tobythegunn
    Anonym (XY) skrev 2020-07-23 09:08:47 följande:

Feministisk hjärntvätt? Är det något som inte är attraktivt hos någon så är det en bigott inställning!

Jag har både son och döttrar.
    Jag önskar att de precis som jag skall få möjlighet att utforska sin sexualitet, att kunna bejaka den utan att alla prusiluskor skall anse sig med snörpig min ha rätten att slut-shama dem.

Sedan behöver det inte vara att de ligger runt hejdlöst, de kan finna sin sexualitet med några få partners eller med många, Det kvittar som jag ser det så länge de gör det av rätt anledning.
    Finns alldeles för många i vårt samhälle som lider av en skev syn på egen och andras sexualitet och det drabbar nästan alltid omgivningen. Antingen i fördömanden eller i värsta fall övergrepp då de inte kan förhålla sig till egen och andras sexualiet på ett normalt sätt.

Så, mår människor bra av ligga runt? Bra! Gör det! Gör de det av fel anledning? Sluta, håll dig till en.

Oavsett vad, jag har ingen synpunkt.

Det är helt sjukt hur många pretentiösa och universalgenier vi har på FL...

• Tobythegunn
    Anonym (Sant) skrev 2020-07-24 08:04:57 följande:
    Vad ger du för råd till de som är gifta sedan 16 år tillbaka men lever helt utan sex sedan 5 år och sover i okloka sovrum?

Lever ihop som vänner mer eller mindre?

Till de par som håller ihop som vänner till dess att sitt endabarn har flyttat hemifrån och då kan separera?

Ska kvinnan då onanera i ensamhet och mannen likaså och vara nöjd med de?ät?
    Erm, till första frågan, så hade jag väl frågat mig själv och min partner om vi verkligen ville fortsätta leva i ett sådant förhållande. Om inte, så skulle jag gjort slut.

andra frågan, om man lever ihop som vänner? Vad menar du? att man som vänner ska ha sex? Jag tycker personligen inte det men det bestämmer ju inte jag. Jag har inte sex med mina vänner.

Om kvinnan vill ha sex, och inte får det av sin nuvarande man, ta upp det med honom och berätta att du vill ha mer sex och om han inte vill det får du överväga och göra slut och hitta nån annan att ha sex med.
  • Tobythegunn
    Anonym (X) skrev 2020-07-24 11:13:11 följande:
    Jag förstår att man tänker så om man själv misslyckats med att hitta det man vill ha och nöjer sig med det.

Eller så är puritan.
    Nä men halloj på dig, du som känner mig. Läget?.............
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt