Tycker du att tjejer kan ligga runt
Jag tycker att ingen skall ligga runt. Faktum är att det gör både män och kvinnor olyckliga. Det finns så mycket negativt med det och bara EN positiv sak - En stunds njutning.
Jag tycker att ingen skall ligga runt. Faktum är att det gör både män och kvinnor olyckliga. Det finns så mycket negativt med det och bara EN positiv sak - En stunds njutning.
Feministisk hjärntvätt? Är det något som inte är attraktivt hos någon så är det en bigott inställning!
Jag har både son och döttrar.
Jag önskar att de precis som jag skall få möjlighet att utforska sin sexualitet, att kunna bejaka den utan att alla prusiluskor skall anse sig med snörpig min ha rätten att slut-shama dem.
Sedan behöver det inte vara att de ligger runt hejdlöst, de kan finna sin sexualitet med några få partners eller med många, Det kvittar som jag ser det så länge de gör det av rätt anledning.
Finns alldeles för många i vårt samhälle som lider av en skev syn på egen och andras sexualitet och det drabbar nästan alltid omgivningen. Antingen i fördömanden eller i värsta fall övergrepp då de inte kan förhålla sig till egen och andras sexualiet på ett normalt sätt.
Så, mår människor bra av ligga runt? Bra! Gör det! Gör de det av fel anledning? Sluta, håll dig till en.
Oavsett vad, jag har ingen synpunkt.
Det är helt sjukt hur många pretentiösa och universalgenier vi har på FL...