Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Anonym (A) skrev 2020-06-18 23:34:50 följande:

Tjejer som ligger runt är äckliga och smutsiga. Snacka om daddy issues när tjejer springer till ena kuken efter den andra! Och så har de flesta av dessa tjejer en jävla massa könssjukdomar dessutom. Ofta är de dåliga på att sköta sin hygien.

Tjejer ska inte söka sig till se överhuvudtaget. Tjejer ska användas för sex av män! Detta är dock ett dilemma, jag tycker som sagt att tjejer som blir knullade av många killar är smutsiga, men samtidigt så anser jag att tjejer är till för att knullas av många män.

Svårt det där.

Anonym (A) skrev 2020-06-18 23:34:50 följande:

Tjejer som ligger runt är äckliga och smutsiga. Snacka om daddy issues när tjejer springer till ena kuken efter den andra! Och så har de flesta av dessa tjejer en jävla massa könssjukdomar dessutom. Ofta är de dåliga på att sköta sin hygien.

Tjejer ska inte söka sig till se överhuvudtaget. Tjejer ska användas för sex av män! Detta är dock ett dilemma, jag tycker som sagt att tjejer som blir knullade av många killar är smutsiga, men samtidigt så anser jag att tjejer är till för att knullas av många män.

Svårt det där.

Så ...din mamma (du vet tjejen/kvinnan som födde dig till världen) är alltså till för att knullas av många män ? Det är praktiskt taget vad du säger då hon ju också ingår i det kvinnliga könet som du så uppenbart ser ner på. Tänk att föda in en son som du till världen. Hade jag varit din mamma hade jag varit förkrossad.
  • Anonym (S)
    Anonym (A) skrev 2020-06-23 21:05:19 följande:

Detta är en av konflikterna jag har med detta. Men ja, även min mamma är till för att knullas. Eller var kanske jag ska säga.

Det är ännu jobbigare att tänka på syrran som en knulldocka åt hennes kille och hans kompisar.

Fast du har tack och lov inte dessa åsikter egentligen, vilket känns jäkligt bra. Du är bara här i brist på annat att göra. Ha en fortsatt fin kväll
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt