Inlägg från: Anonym (Sant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sant)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Ms anybody skrev 2020-06-03 17:26:26 följande:

Jag hade en vän som låg runt med alla. Jag skulle vilja säga halva stan men det är nog mer hela stans killar hon har legat med. Hon ligger med alla även hennes kompisars pojkvänner, sambos, och makar och självklart har hon förlorat många tjejkompisar under åren. Vi var ett stort gäng på 20 personer 10 killar där och Hon hade legat med dem alla. De sa så här om henne.. när man går ut på krogen och inte hitta något sista minuten ligg så är det bara att smsa henne så kommer hon och man får ligga ändå. Inte lika bra sex men det får duga.

Jag tycker inte att man ska ligga runt. Om de bara anade vad killar säger om den peronen bakom deras rygg. De får ett dåligt rykte och utnyttjas bara för sex. Nej de flesta killar vill inte ha en tjej som har legat med halva stan.

Killar snackar också. Inte bara tjejer.

Helt tätt! Dåliga rykten få de!
  • Anonym (Sant)

Finns singelmän som raggar på gifta kvinnor också.

Varför gör det de så?

• Anonym (Sant)
    Anonym (Man 2) skrev 2020-06-04 15:36:36 följande:

Jag tycker att varken killar eller tjejer ska ha överdrivet många partners.

Samma tycker jag. Man måste stå emot frestelser.

Även om man är singel ska man inte ha KK då set finns risker med det.

Bättre satsa på själslig vänskap och äkta kärlek än att hitta quickfix.
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Sjöjungfru) skrev 2020-06-18 20:18:00 följande:

Jag vet att många som ligger med många gärna skyller på att dom är kåta, har en stark sexdrift osv.

Men jag tror att dom som söker sig sexuellt till många människor egentligen söker något annat som han eller hon TROR är upphetsning.

Bekräftelse. Omtycknad. Kärlek. Närhet. Psykisk värme.

Så därför ser jag kvinnor som ligger runt som rätt sorgliga och tragiska. För mig letar dom med ljus och lykta efter något dom behöver men aldrig kommer hitta i en kuk.

Mitt i prick. Ser de så jag med. En tillfällig flykt.

Viss är det här begreppet KK (knullkompis) många verkar ha som mycket äckligt dessutom? Förnedrande.

Eller vad anser du om det begreppet?
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Sjöjungfru) skrev 2020-06-18 22:56:35 följande:

KK låter ju bara för barnsligt. Vill man ses och ha sex, visst ha det. Det är ett fritt val, men ibland måste man se till anledningen bakom ett beteende.

Det kan bli destruktivt ja som ett sex missbruk för de som ligger runt ja.
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Kör på) skrev 2020-07-19 01:01:49 följande:

Ja. Självklart kan män och kvinnor ligga hur mycket de vill. Personligen är jag inte intresserad av män som ligger runt med massa kvinnor. Hellre färre än många. Men det jag inte vet mår jag inte dåligt över och vice versa. Men finns inget sexigt i någon som skrytet över att de legat med många, men heller inget fel att ligga med många om man vill. Vi har ett liv, njut! Men använd skydd ;) :P

Skydd ja i all ära.

Har du hört talas om ett vanligt virus som smittar genom kyssar och penetrerande sex som nu har gjort att hals/mun och vaginan/penis cancer ökat markant senaste åren?

Sex straffar sig.
  • Anonym (Sant)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-07-23 23:31:31 följande:

Både män och kvinnor var lyckligare innan sexrushen startade och som har hållit på sen 60-talet.

Det finns så mycket negativt med att ligga runt och bara EN positiv sak - En stunds njutning.

Jag tycker man ska hålla sex enbart inom förhållanden. Då blir vi alla lyckligare. Det är garanterat. 

Vad ger du för råd till de som är gifta sedan 16 år tillbaka men lever helt utan sex sedan 5 år och sover i okloka sovrum?

Lever ihop som vänner mer eller mindre?

Till de par som håller ihop som vänner till dess att sitt endabarn har flyttat hemifrån och då kan separera?

Ska kvinnan då onanera i ensamhet och mannen likaså och vara nöjd med de?ät?
Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt