Tycker du att tjejer kan ligga runt
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
på samma sätt som killar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-03 08:33
Bejakar de sin sexualitet eller ska man slut-shama tjejer?
Hur vet du om någon ligger runt så du kan ha denna åsikt om dem oavsett kön?
Att skryta om det är en sak och det tyder nog mer på bristande intelligens i så fall, men de som sköter det snyggt är väl bara att köra på.
Folk behöver nog tagga ned lite i sina fördomar och skvallerbehov.
Jag är singelkvinna och har mest manliga vänner och således mest manliga besökare hemma i min villa i det "fina" villaområdet med enbart kärnfamiljer.
Har självklart inte sex med alla som besöker mig och självklart inte ens sex med alla de som sover över om vi käkat mat och druckit vin ihop.
Och även om jag hade haft sex med alla så är det fortfarande min ensak och ingen annans!
Klart de kan. Dock får man räkna med att det kan försvåra när/om man vill stadga sig och bilda familj.
Inte en aning och helt ärligt struntar jag i det. Är inte intresserad av att ha inskränkta människor i mitt liv.
Kanske ska tillägga att förutom trafiken med män så har jag ju god ekonomi, är vältränad och har tonårsbarn med mopeder och a-traktorer så jag är en udda fågel från början till slut i grannskapet!
Lägg sedan till att jag har musiksystem i huset och det är inte dansband jag spelar...