Inlägg från: Anonym (Mix) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mix)

Tycker du att tjejer kan ligga runt

Jag tycker inte att killa eller tjejer ska knulla runt. Fanns dock inget svarsalternativ som tydligt passade den uppfattningen.

• Anonym (Mix)
    Tukt skrev 2020-06-03 09:07:43 följande:
    Du bygger ditt ställningstagande på två subjektiva känslor. Du har inget mer substansiellt att gå på?
    Har du något substantiellt du går på i din åsikt?

• Anonym (Mix)
    Tukt skrev 2020-06-03 19:17:44 följande:
    Nu var frågan ställd till en person som påstod något. Påstående som byggde på just känslor.
    I den mån jag påstått något i diskussionen som känns oklart för dig får du scrolla upp en bit till.
    Jag ville bara poängtera att hela frågeställningen handlar om just känslor och åsikter.
  • Anonym (Mix)
    Anonym (Sant) skrev 2020-07-24 08:04:57 följande:
    Vad ger du för råd till de som är gifta sedan 16 år tillbaka men lever helt utan sex sedan 5 år och sover i okloka sovrum?

Lever ihop som vänner mer eller mindre?

Till de par som håller ihop som vänner till dess att sitt endabarn har flyttat hemifrån och då kan separera?

Ska kvinnan då onanera i ensamhet och mannen likaså och vara nöjd med de?ät?
    Jag känner ett par som levde så. (Mannen ville dock ha sex med kvinnan, men hon ville aldrig.) När sista barnet flyttade hemifrån vaknade hon till! De är nästan som nyförälskade nu och har sex igen.
  • Anonym (Mix)
    Anonym (Skärpning) skrev 2020-07-24 20:23:33 följande:

Tror det är samma män som svarar nej som sen gnäller när de gift sig med en kvinna som aldrig vill. För de har ju fått tag i en fiiiin flicka. Skyll er själva. Är det inte bättre att var gift med någon som bejakar sin sexualitet. Återigen hjärnan kokar över.

Att hon knullade runt tidigare är ingen garanti för att hon vill ha sex som gift småbarnsmamma.

Svar på tråden Tycker du att tjejer kan ligga runt