Fula bröst???
Charmörerna på FL. Killarna här vet verkligen vad en kvinna vill höra.
Charmörerna på FL. Killarna här vet verkligen vad en kvinna vill höra.
Oj... jag lider med dig Det är inte lätt, det där med komplex... och det är fan inte lätt att bli gammal, och se hur kroppen förfaller.
Jag kan såååå relatera till det där med att ha svårt att ta till sig komplimanger, och tro att folk bara vill vara snälla, men att de inte egentligen menar det de säger (haha - du anar inte hur mycket jag kan relatera), men, jag har med åren börjat lära mig att faktiskt lyssna och ta in, och förstå att folk faktiskt oftast är ärliga. Lyssnar man bara ordentligt så är det faktiskt oftast ganska lätt att höra skillnad på komplimanger där folk bara försöker vara snälla, och komplimanger där de faktiskt menar det de säger. Det är ganska få människor som blåljuger en rakt upp i ansiktet, så om nån säger rent ut att hen tycker dina bröst är sexiga eller whatever, så tycker hen med allra största sannolikhet det
Du säger att du har börjat få problem med att ha sex pga dina komplex. Hur ser ditt sexliv ut idag? Har du en (eller flera) fast(a) partner(s), eller är du singel, och i så fall (om du är singel) hur ofta har du sex? Jag får lite intrycket från hur du skriver att du är singel? Nu vet jag ju inte hur sexuell du är som person, och hur stort behov du har av sex, men jag tror att det hade varit bra för dig att bli aktiv på marknaden, snarare än att dra dig undan. Jag förstår att det är precis det som är svårt, men tro mig: börjar du shoppa runt lite så kommer du att ha horder med män som jättegärna vill leka med dina bröst, och tycker att de är hur sexiga som helst. Och det i sin tur kommer till slut få dig att kunna ta till dig det du fått höra av så många här inne.
Jag önskar dig all lycka till
Givetvis skall ts godkänna detta, vill inte på något vis stjäla tråden eller förminska hennes diskussion.
Inte riktigt poängen med det hela.
Men visst det funkar med.
Det har dock en gynnande effekt för ts och så tycker jag hon ska ha cred för att skriva och även visa hennes missnöje.
Poängen är att visa även för henne att det finns så många missnöjda, men som absolut inte behöver vara det. Sedan en hyllning till de som inte har det idealet som skönmålas i media och trådar som intima bilder etc.
Att det fan är sexiga och vackra som alla andra.
Jag har sedan länge lärt mig att inte mata troll eller generellt genomsura människor så godnatt på dig.
Sen får resten göra som de behagar och tro som de vill.
Det är säkert någon som vill titta på dig med pluttesnutten. ;)
Tro det eller ej men det finns människor som inte har din uråldriga syn på saker. Det är ett sex forum med tillåtelse för bilder. Passar det inte pryda herrn ja då kan han hålla sig till aftonbladet. ;)
Ärlig är det jag har varit och har inte mkt intresse för de andra trådarna.
Gör dig besviken med att jag är genuin i mina åsikter och förslag sen får du tycka och tro vad du vill.
Haha sitter du och säger medans du är anonym själv. Vilken hycklare.