• Smed75

Fula bröst???

Det är inga fel på din bröst, det är snarare så att du kanske behöver lära dig att älska dem ! Alla ser vi ut olika, och alla har vi förmodligen nån kroppsdel som vi är missnöjda med (jag har flera) men vi kanske inte ska vra så hårda mot oss själva, för det är ju faktiskt inte vi som har skapat ideialen ,vi kanske har hjälpt till, men de stora infuencerna, media,socialmedia ,porr och modebranchen har ju alla bidragit till att alla mer eller mindre går runt med komplex,vilket är.rätt stört! Men men allt det där hjälper ju inte dig här och nu..men du har fått en hel del fina svar..sug i dig och försök i allafall till att börja med,att gilla dina bröst!!

• Smed75
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-04 09:20:31 följande:

Ja, du har så rätt... i allt du skriver.  Det är ju fan att det ska vara så svårt att acceptera att man se ut som man gör... Tack så mycket för pepp  

Ja det är fan irriterande..jag har kompexl över min mage, så klart lättre för mig att göra något åt det. Men jag tycker dina bröst är kvinnliga,och kvinnlighet är sexigt! Hoppas du lär dig att älska dem..ha en fin sommar =)
Svar på tråden Fula bröst???