• Firepants

Fula bröst???

Bröst ser väl inte fula ut för att vårtorna sjunker in. Absolut inte.

Sen är ju poängen att de ska bli hårda vid njutning amning etc och det verkar ju funka bra för dig.

Nej släpp det, alla bröst är fina stora som små, uppnosiga som nedåtpekande.

• Firepants
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-02 18:27:50 följande:

Tack, men jag tror ärligt talat inte att du skulle hålla med dig själv längre om du såg mina. Det är alltså inte det att de är fula för att bröstvårtorna inte står ut, utan de är fula för att de har förvandlats till sladdriga taxöron. När bröstvårtorna styvnar så bullar de liksom upp sig lite mer, och då blir de lite bättre.

Kan med största sannolikhet säga att jag definitivt inte skulle tycka illa om dom.

Jag förstår vad du menar men det är ju en definition av vad du tycker är taxöron och vad t.ex jag gör eller någon annan.

Vet ju själv att jag är missnöjd med saker hos mig som de flesta tycker ser bra ut eller normalt.

Sen gör ju ålder och barn sitt med kroppen och det är definitivt inte något dåligt.

Tycker att en mogen kvinna eller en kvinna som fött barn i princip ska ha lite hängigare bröst osv det ser bara naturligt ut och i sin tur vackert.

Stå på dig.
  • Firepants
    Anonym (Spyr) skrev 2020-06-03 09:42:37 följande:

jo, det är klart... Ok, så här ser de ut 90 % av tiden:

När de är styva ser de LITE bättre ut iaf..:

Tack för att du vågade dela, bara det är ett stort steg.

Nej det är inget fel på dina bröst, ja de är lite annorlunda på ovansidan MEN det gör dom inte fula.

De är fortfarande härliga bröst att gosa med, ha sexuella stunder med. Smeka, slicka eller suga.

Alla ser olika ut och tacka fan för det på ren svenska. Haha

Men nej inte fula, bara speciella för de sitter på dig och det är inte många som har ett par uppnosiga och runda tuttar naturligt, speciellt efter barnafödande,ålder etc.
Svar på tråden Fula bröst???