Sussna85 skrev 2020-05-28 20:27:51 följande:
En spåkula skulle vara behändig
Jaaa denna eviga väntan på dagar och nästa steg,haha, jag är en sån otålig männinska av naturen jag.
Ok, vilken dos använder du? Man är alltså mer lättstimulerad vid pcos.
Jag håller tummarna för dig och dina blåsor och UL:et på måndag!
Jag har nu gått ner till 150IE idag och imorgon.
Och 8.20 på måndag är jag på kliniken och förbereds för äggplock,kan fortfarande inte riktigt fattat detta
Har läst många historier om folk som håller på med ivf,och nu sitter man här själv.
Livet är verkligen oförutsägbart.
Jaaa helt sjukt hur livet går till! Det blir aldrig som man tänkt sig iaf, det är en sak som är säker! Ja jag är också otålig men har lärt mig med livets gång att vara tålmodig..
Exakt jag har en risk för att bli överstimulerad så har fått en dos på 112,5 att börja med. Ska på ultraljudet på måndag vilket är dag 7. Får se ja tror att dom kommer få öka dosen gör ja känner inte så mkt än, idag är ja på dag 3 liksom, så kanske är för tidigt att säga? Hur har du känt hittills av sprutorna? Ja kan få lite magont precis efter, sen kanske lite då och då kan ja få mensvärk men de släpper ganska fort. Känns som vanligt.. kanske lite extra svullen då.. ja är ju väldigt smal naturligt o då ser man verkligen svullen ut när man är lite svullen hehe.. jag håller tummarna för alla oss här inne!!

vilken dos har du tagit varje dag?
Är du nervös inför äggplocket? Ja har sagt de till dom att ja är skit nervös..
då har vi samma tid på måndag då?! Sjukt!

ja hoppas verkligen de går bra för mig. Ja tror ja kommer få ta en högre dos efter måndag, nåt ja känner på mig. Ja fick ju ta dubbeldos med letrozol för att de ens skulle bli ÄL.