Inlägg från: Anonym (eee) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eee)

Hur mycket umgås ni?

Så där mycket gör inte jag. Har man, vi har totalt 5 barn i olika åldrar (inga jättesmå), villa, trädgård. Jobbar och pluggar. Tränar lite, mest ihop med maken. 
    Går promenader.

Jag har en riktig kompis och vi ses väl då och då men hon har också fullt upp med familjelivet och vi bor ca en timme ifrån varann så det behöver planeras.

Har syskon och föräldrar på annan ort och dem träffar jag mest när det är födelsedagar, annars har jag de kontakterna online.

Jag har ett mycket socialt jobb så jag blir "mätt" på de kontakterna, så att säga. De räcker för mig och helger och kvällar ivll jag helst bara vara hemma och chilla, göra saker som jag gillar att göra hemma, ihop med mannen eller ibland något av barnen (men de är mest med sina kompisar) eller ensam. Har inget problem med att göra saker på egen hand. 

Fester? Kan inte ens minans jag senast var inbjuden till en, måste vara över ett år sen.
    Vi (maken och jag) går på bio och teater ibland och testar olika restauranger som en kul grej, fast inte nu under corona. 

TS de kanske är så att d när en väldigt social person som behöver mer umgänge än vad tex jag behöver, men de kanske också kan vara som någon annan undrar, att du inte är helt tillfreds hemma? Eller så är du en sådan person som har svårt att vara själv, helt enkelt. 

Svar på tråden Hur mycket umgås ni?