Inlägg från: Anonym (nej, val är val) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej, val är val)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Oavsett så tvivlar jag starkt på att denna tjej skulle ha detta scenario! Detta hjälper inte Paolo ens! Jag tror inte på att hon inte hade självvalt sex först en intervju med henne personligen! Inte ens chans!

Hon hade frivilligt sex och inte tvingad såhär. Det är min syn. Och Paolo är oskyldig!

Resten får ni bevisa med intervju med henne. Annars tror jag inte eller respekterar inte prat och tomma ord. Skitsnack kan va skitsnack.

Anonym (Moa) skrev 2020-06-28 10:01:11 följande:

www.svt.se/nyheter/inrikes/forundersokning-inleds-mot-tv-profilen-misstanke-om-oaktsam-valdtakt

De män som tvingat henne blev alltså gripna.

Hade du kunnat fly även om du fått en helt annan uppväxt än där tanken om frihet är så stor som i Sverige?

Hade du kunnat fly även om du visste att de skulle straffa din flykt genom att döda dina släktingar i ditt hemland?

Skönt att läsa. Bra jobbat av poliserna då eller alla som tog dom!

Jag vet inte om jag tänkt så i annat land, men jag tänker så nu här och jämför mig inte med någon annan. Och jag hade flytt oavsett om dom döda släktingar ja! Garanterat. Jag hade dragit. Resten är bortom min kontroll.. Men sen hade jag tagit reda på info om dom och deras släktingar, men inte dödat. Utan jag hade samlat bevis och skickat till dom alla så dom inte ville ha kontakt med personen när dom visste deras hemliga liv. Något sånt hade jag säkert kört på..

Jag lever för min skull och inte för släktingar skull så jag hade dragit och varnat släktingar och sånt om deras säkerhet. Resten hade vart bortom min kontroll, min frihet skulle vara värt mer.
    Anonym (Moa) skrev 2020-06-28 19:17:20 följande:

Hur gammal är du?

Vad har det med saken att göra? Kvittar väl? Du drog en liknelse.. Jag vet inte helt hur jag hade gjort, men jag hade tänkt på min egna frihet iallafall och försökt skydda andra så mycket jag kunde, men tänkt på min frihet som sagt. Men självklart jobbigt om nån skulle hotat min släkt.

Åldern kvittar så. Men jag är vuxen.
    Ignoramus skrev 2020-06-30 01:52:13 följande:

Men hallå, är du en biffig man har du ett helt annat våldskapital att röra dig med än en obeväpnad kvinna som väger hälften så mycket som sina förövare. Hon har aldrig ens haft lyxen att fantisera om att hon är John McClane, något som du - av allt att döma - spenderat veckor eller tom månader åt.

Du har förresten inga barn gissar jag?

Nej. Jag är singel, vill inte ha barn, jag vill vara fri...

Men hade säkert kunna blivit en bra pappa om det var målet, men jag vill inte ha barn som sagt. Skulle ta för mycket tid och allt.. Plus att vetenskap säger att man inte blir lyckligare av att skaffa barn heller. Lite tvärtom t.om..
    Anonym (Fridag) skrev 2020-08-24 10:14:28 följande:

Nu verkar flickvännen ha förlåtit enligt de som tyder i stjärnor och insta.

Men hur kan man ha sex med honom med tanke på alla baciller han utsatt sig för?

Ok det funkar med kondom, slicklapp, plasthandskar men kanske heltäckande våtdräkt och cyklop hade vartit att föredra...

Ja det låter bra. Du verkar inte ha gjort det.. Tjejen kanske var nyduschad och fräsch, sluta döm kanske. En dusch så är allt rent. Som när du torkar dig med handen varje dag istället för toapapper och tvättar av den sen. skoja med det sista.
    Anonym (Fridag) skrev 2020-08-25 07:37:59 följande:
    Så det går att duscha bort könssjukdomar?
    Nej, men endel försvinner säkert med tiden, jag vet inte hur det ser ut så, men dom skyddade sig säkert.
    Anonym (12345) skrev 2020-08-25 07:35:33 följande:
    Det har visats flera bilder på henne och henes kundsida via flashback, ni kan ju göra bedömningen själv om on lever gått på andra genom att sälja sina tjänster eller lever ett liv i utsatthet.
    Kan du länka tråden eller bilderna här då? Eller namn på tråden, Vart nyfiken nu på hur hon såg ut.
    Anonym (Little piggie) skrev 2020-08-27 15:30:55 följande:

[quote=80602367][quote-nick]Anonym (nej, val är val) skrev 2020-08-23 20:48:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Är lite nyfiken på vad du vill ha sagt med denna bild. Kan du förklara?

Det var riktat till alla feminister som hatade på paolo online för detta och allmänt till feministerna. Kolla t-shirten:
    DOWN WITH THE PATRIARCHY!
    .
    pyssel skrev 2020-08-27 18:58:24 följande:
    Suger han av Jesus eller vänder han andra kinden till..?.. hard to tell.. så många möjligheter...
    Vänder kinden. Han blir tröstad av jesus, men feministen ser ut som en typisk feminist. ;)
    pyssel skrev 2020-08-27 21:32:03 följande:
    Det var en riktig högoddsare att du skulle greppa innebörden.
    Ganska självklart för mig att se det i början, men du får ha din fantasi om män så för dig. Tjaba
    Anonym (Little piggie) skrev 2020-08-27 23:25:20 följande:
    Jaha? Men vad vill du säga med bilden?

Vad är budskapet?

Jag skrev det innan. Till alla feminister som hatade på paolo roberto på sociala medier och skrek "våldtäckt" och annat. Om detta hänt år 2000 hade det vart en liten tidningsartikel i aftonbladet ute hos pizzerian..
    Sen glömt. Men nu med internet kommer alla feminazis och krigar hårt, plus om ämnet att köpa sex vilket ska vara lagligt. Jag vill visa hur jag känner om om många feminister. Som denna bild uttrycker känner jag för många internet krigare och feminazis.. Och jo, jag tycker feminister ser ut exakt såhär. Väldigt bra bild! Ha det
    pyssel skrev 2020-08-27 21:54:20 följande:
    Googla "högoddsare" (och "avsugning")
    Nej det tänker jag inte göra. Jag delar inte dina fantasier så när det gäller män, och jag tycker om kvinnor. Ha det.
    pyssel skrev 2020-08-28 18:03:17 följande:
    Jag tycker det är grymt av dig att förespråka avsugningar av religiösa storheter som botgöring. Det om något är att "vara nazi" mot män. Fy för sånt manshat :(
    Jag vet än igen inte vad du pratar om.. det är ingen som suger av någon på bilden, utan det är en som står på huk och blir tröstad av jesus. Men du ser vad du ser, och det får du hålla för digsjälv. Så nej tack. Ha det.
    Anonym (Little piggie) skrev 2020-08-28 17:33:45 följande:
    Vad du tycker att feminister är ganska ointressant, det är helt enkelt inte sant.

Du skriver fortfarande inte vad du vill visa med bilden. Men jag anar, rätta mig om jag har fel: feminister (som har ett utseende som du inte tycker om) får inte ha en åsikt om män som köper våldtäkter eftersom Jesus skulle (enligt dig) ha förlåtit honom.

Men låt mig då berätta:

Vad Jesus skulle ha gjort är helt irrelevant, han dog för 2000 år sen typ. Vi måste kunna diskutera problematiken med sexköpare idag, 2020, utan att vissa män blir kränkta och känner ett behov av att använda larviga uttryck som feminazis och dylikt för att försöka deraila debatten och vrida fokus till något helt irrelevant.
    Du får ha den åsikten, jag håller inte alls med dig, Och mina åsikter är mycket relevanta och intressanta med. Och ingen köper våldtäckt, jag vill inte lägga min energi på dig och ämnet. Har bättre saker för mig! Men ta bilden som du vill. Jag är för att köpa sex om två är med p det och ingen blir utnyttjad om det är val, och jag är för förlåtelse.. Mindre för radikal feminism helt klart. Det är allt du får nu, i got shit to do! =)
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp