Inlägg från: Anonym (nej, val är val) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej, val är val)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Mimosa86 skrev 2020-05-16 12:33:27 följande:

Hahah detta var så kul!

Men svara då på detta. Om du är guds gåva till kvinnan och dessa tjejer var såååå kåta på dig. VARFÖR hade ni inte sex då UTAN betalning? Vad stoppade dessa damer att ha en skön stund med dig lagligt om de var såååå kåta?

Hur många dilerium lever du i utöver Prostitutionsbubblan? Berätta gärna för det är ganska underhållande när grandiosa människor lever i en fantasivärld.

Hehe ok. Men jo, vi hade kunnat haft det utan med. Garanterat! Men jag tänkte väl fel den gången med kanske... Vette fan hur jag tänkte. Är bara en sak jag ångrar idag. Jag skulle bara låtit dom ta för sig. Jag ångrar bara det i efterhand för jag var också tok kåt den gången. Vi alla tre var det. Men sen är jag kanske lite blyg med, men dom hade kunnat fått mig där om jag var mindre oblyg den gången, plus om det vart lagligt såklart! Har lärt mig av mina misstag. Nu tar jag för mig så fort en brud är kåt på mig och tvärtom. Men behöver jobba på blyghet med att ha sex mer i det "publika" eller om det skulle höras så och andra skulle veta. Det är något hos mig som jag behöver jobba på. Får kanske börja ha utomhus sex eller mer publikt så...

För en gammal flickvän gillade att suga av mig på pub toan när vi va ute ibland och ibland fick snubbar köa. Det hjälpte mig med min blyghet eller va man ska säga så..

Jag behöver frigöra mig lite mer sexuellt tror jag.. Lite blyg så. Iallafall.. Jag skulle ha tagit deras nummer i efterhand och bjudit över dom till mig. =)
    Anonym (Darya) skrev 2020-05-16 12:47:32 följande:

Jag har varit offer för människohandel i 11 år. Jag blev instängd i en lägenhet i cuba när jag var 14 år där jag tvingades vara för om jag gick därifrån skulle dom döda både mig och min familj. Sen kom jag till Sverige, det var ännu värre här. Jag kunde inte språket, jag visste inte lagen, jag visste inte ens om att det var ?lagligt? att sälja sig. Varje kväll kom en man och tog pengarna dom vidriga torskarna hade lämnat. Var det för lite pengar slog han mig.

Med min erfarenhet så kan jag säga att alla sexköp är våldtäkter. Det finns ingen, INGEN, eskort som VILL ligga med er äckliga torskar till män. Det spelar ingen roll om man gör det ?frivilligt? eller man är tvingad till det. Man bara ligger där och ber och väntar på att det ska vara över. Ibland ligger man och ser på en lampa till exempel och funderar över scenarion där man slår lampan i huvudet på den äckliga svettiga mannen, spelar ingen roll om du är ung, snygg, fräsch eller en gubbe vi hatar er alla. Och det är en våldtäkt vet ni varför? Jo för att vi inte vill. Men vi vågar inget annat, vet inget annat. Vi hade aldrig legat med er utan att få betalt för det. Att utnyttja unga tjejers utsatthet för att ni ska få en utlösning, att förstöra en människas självbild och självrespekt, för att få en utlösning. Män som köper sex är vidriga djur som borde kastreras.

Vad hemskt. Beklagar.

Men dom som tvingar tjejer ska låsas in i fängelse eller dödas kan jag tycka. Det finns män inom motorcykel gäng som skulle hjälpt dig med dom som hota dig och din familj. Det finns bra män, även om dom är kriminella med som hade tagit hand om dom elaka kriminella. Om du har bilder på dom eller något bevis får du gärna dela med dig publikt på internet.. Om dom männen som tog pengar och tvingade dig.. Vad sorgligt.
    nénuphar skrev 2020-05-16 05:25:46 följande:

Ok. Då ska du få svar. NEJ jag tror INTE man kan förbättra situationen för sexarbetare. Däremot tror jag att man kan utrota eller i alla fall minimera grogrunden för att prostitution existerar genom att motarbeta ekonomiska klyftor och jobba för att människor inte ses som handelsvaror. Här kom ju du då att snacka om val och valfrihet men det finns ju en hel massa korkade saker människor gör mot sig själva helt utan incitamentet brist på pengar. Valfrihet måste alltid ställas i relation till vilka möjligheter individen har att välja utifrån (och mellan). Och jo- det är en störning i utvecklingen att inte inse att det är fel att köpa någon annans kropp bara för att man kan.

Man köper aldrig en annans kropp sålänge dom har ett val.

Men tyvärr existerar det dom som tvingar tjejer till att ha sex på något vis, genom att kanske hota deras familjer, och sånna ska dödas rakt av... Nack skott på dom.

Men som thai massage säger vi. Om dom erbjuder happy ending eller vill ligga är det definitivt deras val! Men efter att ha läst detta med att prostituerade kanske kan vara tvingade av nån hallick eller så... Och ha sex. Då kommer jag aldrig ha sex och Sverige med en prostituerad. Aldrig haft det dock, enbart i Tyskland, men dom var inte tvingade!

Sen är det omöjligt att köpa någon annans kropp fattar du väl. Man kan köpa en tjänst, men man kan inte tvinga sig på en tjej sen. Det ska vara samspel och man ska fråga hur hon mår och hur det känns...

Sen finns det väl idioter till killar som ser dom som nån "kött marknad" så.. Med tanke på detta ska prostitution vara olagligt, eller det beror helt på hur man bäst stoppar detta. Jag tror visst att man kan förbättra situationen om det är lagligt över hela världen! Då kan alla prata om det öppet och angagera sig. Istället för att det ska vara tabu, hemligt och olagligt.

Folk vågar skriva mer fritt om ämnet med!

Denna tjej jobbar ändå för att göra sex arbete bättre. Vad tycker du om hennes kanal då? Hon gör vad du tror är omöjligt. Jag tror vi kan förbättra för kvinnor när det gäller sex arbete iallafall!

www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w

Vad tycker du om henne och hennes kanal undrar jag?
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-16 12:56:38 följande:

Vad hemskt. Beklagar.

Men dom som tvingar tjejer ska låsas in i fängelse eller dödas kan jag tycka. Det finns män inom motorcykel gäng som skulle hjälpt dig med dom som hota dig och din familj. Det finns bra män, även om dom är kriminella med som hade tagit hand om dom elaka kriminella. Om du har bilder på dom eller något bevis får du gärna dela med dig publikt på internet.. Om dom männen som tog pengar och tvingade dig.. Vad sorgligt.

Varför gick du inte till polisen eller bara gick ut och lämna då? Hur tvingade dom dig att vara kvar? Du är fri som människa och har rättigheter. Hur får dom "kontroll" så över att du var kvar och hade sex pga rädsla för vad exakt?

Jag har varit offer för människohandel i 11 år. Jag blev instängd i en lägenhet i cuba när jag var 14 år där jag tvingades vara för om jag gick därifrån skulle dom döda både mig och min familj. Sen kom jag till Sverige, det var ännu värre här. Jag kunde inte språket, jag visste inte lagen, jag visste inte ens om att det var ?lagligt? att sälja sig. Varje kväll kom en man och tog pengarna dom vidriga torskarna hade lämnat. Var det för lite pengar slog han mig.

Med min erfarenhet så kan jag säga att alla sexköp är våldtäkter. Det finns ingen, INGEN, eskort som VILL ligga med er äckliga torskar till män. Det spelar ingen roll om man gör det ?frivilligt? eller man är tvingad till det. Man bara ligger där och ber och väntar på att det ska vara över. Ibland ligger man och ser på en lampa till exempel och funderar över scenarion där man slår lampan i huvudet på den äckliga svettiga mannen, spelar ingen roll om du är ung, snygg, fräsch eller en gubbe vi hatar er alla. Och det är en våldtäkt vet ni varför? Jo för att vi inte vill. Men vi vågar inget annat, vet inget annat. Vi hade aldrig legat med er utan att få betalt för det. Att utnyttja unga tjejers utsatthet för att ni ska få en utlösning, att förstöra en människas självbild och självrespekt, för att få en utlösning. Män som köper sex är vidriga djur som borde kastreras.

Varför gick du inte till polisen eller bara gick ut och lämna då? Hur tvingade dom dig att vara kvar? Du är fri som människa och har rättigheter. Hur får dom "kontroll" så över att du var kvar och hade sex pga rädsla för vad exakt?
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-16 13:11:03 följande:

du är en av männen... du bara inte vill förstå det..... 

Jag är en man och har en penis. Men jag är inte som andra män. Det finns ingen annan man som mig. Menar du värderingar eller hur menar du? Jag vill skydda kvinnor iallafall. Jämför inte mig med dom som tvingar tjejer till saker.. Hur är jag en av männen? Vilka män? Definiera bättre.

Följde männen med dig till Sverige och skulle döda dig och din familj om du inte hade sex så? Helt sjukt. Har du bilder på nån av dom? Kan du skaffa bilder eller bevis på att dom finns? Kram
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-16 13:21:55 följande:

Är det nåt som är sjukt är det dina kommentarer!!

Chilla. Undrar om man kan veta vilka det är och hur dom ser ut, det är allt. Dom kanske fortfarande går där ute och förstör för motsatta könet så. Det är farligt så undrar hur dom ser ut, vart dom bor och annat.

Jag hoppas verkligen inte att det där var en troll kommentar... Anonymt forum, inget att trolla om, men om det är på riktigt så vill man veta vilka männen är och hur dom ser ut såklart.

Anonym (E.) skrev 2020-05-16 13:28:20 följande:

Ja, jag håller med, så oerhört naiva en del män är. Hahahahahaha!!!!

Råka bli frågetecken innan där, så jag skrev fel.. Skulle inte vara så. Skulle stått: "Ja, om du gör det gratis. Då gjorde hon det!!!"

Fick en gratis avrunkning iallafall! ;) haha. Och vadå naiva? Dom var tok kåta den gången. Jag med. Men jo, det finns. På thai massage ställen så. Det är valfri prostitution isånnafall och ska vara fullt lagligt! Ingen råkar illa ut där, och thailändska tjejer är varma människor med. ??

Respekt till thai massage ställen som erbjuder mer än massage frivilligt om dom själva vill det! Och att ingen annan än dom själva bestämmer där!
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp