Inlägg från: Anonym (nej, val är val) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej, val är val)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

pyssel skrev 2020-05-15 20:23:28 följande:
    Herregud så blåögt. Får vi hoppas, men jag tror snarare slugt beräknande. Du skiter väl i trafficking, bara hon "tar i hand och ler" och sen knulla för en peng på det.
    Är ni dumma i huvudet här vissa av er eller vad är problemet?
    Jag har redan skrivit att jag inte skulle ha sex om jag visste det. Samma sak när jag var i tyskland. Dom ville det! Deras VAL. Om det va trafficking där hade jag nekat sex rakt av. Men det är jag. Och nej, jag skiter verkligen inte i trafficking. Jag vill inte uttnyttja kvinnor för jag älskar dom, så vackra dom är. Trög fattad?
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:28:31 följande:
    Tror du seriöst att prostituerade säljer sina kroppar för att de vill..? Jag pratar inte om de trashiga luder som ploppat upp på sistone och tror att det är så glamouröst att vara hora, att de ska få ligga med snygga killar för feta cash och slippa jobba de närmaste 30 åren, utan om den stora massan som säljer sina kroppar för att de inte har något annat val.

Tror du att de där tyska tjejerna ler mot dig för att de är glada att se dig?? Du är en kund, de jobbar på bordell och har inget val. De har nyss sugit av en fet femtiplussare som inte ens hade tvättat sig innan och log lika rart mot honom. De ler för att de måste vara övertygande. Deras kroppar betalar tak över huvudet och mat på bordet. Det är allt. Det handlar inte om två vuxna som har sex i samförstånd, det handlar om att den ena utnyttjar den andras utsatta situation. Fattar inte hur du kan romantisera och tro att det är någon som helst vilja bakom att de ligger med dig, för det skulle de knappast göra om de inte fick betalt för det.

Och alla trafficking-tjejer ligger inte på en solkig madrass i en källare någonstans med rinnande mascara och trasiga nylonstrumpor i väntan på nästa äckel.
    Nej, där var de av eget VAL. Lagligt i tyskland, och det va ett hög klass ställe. Du vet inte vart jag var ens. Och om dom blir bra bemötta märker dom det. Jag behöver inte försvara mig ens, och behöver inte din bekräftelse.
    Där var dom av egen vilja och kunde valt annat yrke dagen efter om dom ville.
    pyssel skrev 2020-05-15 20:46:35 följande:
    Stört.
    Nej, DU är störd. haha. Vad är stört med vad jag skrev? Idiot!
    pyssel skrev 2020-05-15 20:46:35 följande:
    Stört.
    Stört att kunna älska helheten av kvinnorna runt om planeten i det störa hela? Finns inget vackrare än en kvinna på denna jord!

Eller stört att jag nekar sex om jag visste det var trafficking? Utveckla ditt retard.
    I det stora hela..
    LauraPalmer skrev 2020-05-15 20:29:15 följande:
    En hypotetisk fråga. Om vi kunde stoppa trafficking genom att förbjuda all prostitution i hela världen, hade du tyckt att det var värt det då? 
    Ja, förmodligen. Men då behöver jag starka bevis på att det är stor skillnad om det är lagligt eller olagligt.. Hur det blir bättre eller värre genom lagar så. Men ja, självklart om trafficking minskar.
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:52:04 följande:
    Sluta ljug för dig själv! De är horor för att de inte kan jobba med något annat dagen efter! Även om du tycker att du själv minsann är en tiopoängare så måste du väl fatta att de flesta kunder inte är det?? Och de där tjejerna måste ligga med dem ändå! De kan inte tacka nej till kunder, fatta!
    eeeh joooo, såklart dom ska kunna neka kunder. Dom ska bestämma allt på deras villkor. Så vill jag att prostitution ska vara iallafall.
    pyssel skrev 2020-05-15 20:57:58 följande:
    Vi är inte ens på samma planet i resonemang när du påstår att "du älskar kvinnor" och handlar med dem som ett paket toarullar i affären.
    Ok, för det första är vi på olika planeter och våglängder ja. Och för det andra så tänker jag inte som dina fantasier om kvinnor som toarullar på butiken.
    Så du menar att det inte går att älska med en protistuerad då? Går inte att ge henne ömhet och närhet eller ge mycket? Det funkar bara med tjejer som inte är det?
    Samtidigt som jag fattar att man lär känna en tjej under en lång tid för att kunna älska på riktigt och djupt så. Ett djupt känslomässigt band som inte går med en man ser för första gången så.. Och inte känner så.

Men kan man inte ändå behandla henne med respekt eller? Och om jag nu är polyamorös säger vi, så betyder det inte att jag ser dom som "toarullar".
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Polyamori

D
    ina åsikter är svaga känner jag iallafall, och jag håller inte med dig. Det där är din perception, inte min.
    LauraPalmer skrev 2020-05-15 21:04:38 följande:
    Och du har inte svarat på frågan jag ställde dig. 

En hypotetisk fråga. Om vi kunde stoppa trafficking genom att förbjuda all prostitution i hela världen, hade du tyckt att det var värt det då? 

Ps. köper man sex så är man en torsk. 
    Jag svarade! Kanske togs bort eller inte kom fram? Men mitt svar var att..
    Ja, då skulle jag vara för att stoppa prostitution... Om det dramatiskt minska det ja. Men då hade jag behövt starka starka bevis på att det vart STOR skillnad om det var lagligt eller olagligt med prostitution...

Jag tror ändå man hade kunnat hantera trafficking bättre om det är lagligt. Det ger då enklare resurser så man kan skydda alla tjejer och kvinnor. Men ja, om det kunde stoppa trafficking skulle jag vilja att det var olagligt ja.
    Detta med "torsk" är en åsikt och ett uttryck enbart. Inget som stämmer in på mig.

Bara en stämpel. Gör man så, är man så. Din åsikt enbart. Bryr mig inte om det ordet.
    pyssel skrev 2020-05-15 21:09:49 följande:
    "Polyamorös" och "älska med"? Ja, det var en ny vrid på rationaliseringen av ditt sexköp.
    Jag behöver inte ens rationalisera det för dig. Jag gör det inför mig, och anser att det var rätt. Då är det så. Du har noll kontroll över det och får tycka vad du vill! Jag bryr mig inte. Kan inte kontrollera det. Vad jag tycker är däremot mycket viktigare för mig än vad du tycker om detta.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp