Paolo Roberto arresterad för sexköp
Ja, om det hade funnits en efterfrågan tror jag att det åtminstone hade känts mycket säkrare.
Ja, om det hade funnits en efterfrågan tror jag att det åtminstone hade känts mycket säkrare.
Men det är ju det hela frågan handlar om. I de allra flesta fall handlar prostitution inte om någon fri vilja, utan tvång, hot, självskadebeteende, droger, tidigare övergrepp... you name it. Kan man garantera att det inte är något annat än den fria viljan bakom, så sure... each to their own. Men det kan man ju Verkligen inte i de allra flesta fallen.
Ja, fast delvis av andra orsaker. När högstadietjejer svimmar av för att pojkarna utför strypsex på dem och pojkar och män blir helt sexuellt avtrubbade pga en överdriven porrkonsumtion så känns det inte så hälsosamt. Kanske då att traditionell porr från typ 50-talet (hahah jag har aldrig sett en porrfilm; märks det?) ska vara okej, men inga fetischer. Speciellt inget som kan vara rent skadligt för den andra parten.
1) Ja, fast som sagt så verkar män totalt oförmögna att känna igen ett traffickingoffer, en drogberoende, någon tonåring med självskadebeteende eller övriga indikationer på att hon egentligen inte tycker att det är speciellt trevligt att ha en främmande, naken man flåsandes över eller under sig... eller så bryr de sig bara inte. Det borde ju vara obligatoriskt med typ tio möten innan där man bara sitter och pratar och diskuterar situationen så att man verkligen försäkrat sig om att den andra gör det helt frivilligt och inte för att hon är i desperat behov av pengar eller - frankly - värre.
2) Nä det skrev jag också. Men de allra flesta gör det fortfarande inte helt frivilligt, utan de är som oftast något underliggande problem bakom. Och då borde männen naturligtvis backa, men det gör de såklart inte.
Du inser att man kan skicka en bild på någon annan än sig själv? Och att även snygga killar kan vara farliga och utsätta dig för något du inte vill?