Paolo Roberto arresterad för sexköp
Var kan man se det här lysande programmet? Har han redan fått tv-tid att gråta ut medan vi andra var på jobbet?
Var kan man se det här lysande programmet? Har han redan fått tv-tid att gråta ut medan vi andra var på jobbet?
Jag anser att det positiva skulle överväga det negativa. Dom kan ge närhet, en sorts kärlek. Fylla med positivitet. Motsatsen till radikala feminister alltså.. (Som avskyr män och annat.)
Videon.
Men jag håller med dig definitivt. Detta är ett problem.. Jag vet inte helt hur man kan komma på en lösning på detta. Är det möjligt tro? Hur? Om dom har larm knapp under samlag då? Kameror vore för mycket, skulle inte funka.
Men att man har sex under säkra omständigheter, men ändå privat så utan att nån spelar in. Larm knapp och att nån rycker ut direkt ska finnas. Vore en bra lösning eller?
Trafficking...De flickorna har inte valt själva att sälja sex... de är slavar som tvingas göra det... Det är våldtäkt... Han visste om att hon inte var där frivilligt... Han säger det till och med i intervjun.... Han visste precis vilket situation hon var i...
Jag skiter totalt i din åsikt. Svara på feminist videon istället du hoppa över.
Ida. Jag är en vacker och ståtlig kille. Du får visa mig mer respekt istället tjejen.
Alla kan inte tycka som DIG. Acceptera bara det nu.
Hur vet du det? Finns tjejer som kommer från andra länder och hyr rum i sverige och jobbar som sex arbetare. Hur vet du ett det inte var en av dom då? Själv va jag i tyskland och dom gjorde det för att dom ville. Jag hade personligen aldrig kunnat haft sex med nån som vart tvingad att sälja sex. Det finns inget lägre än så, stackars flickor.. hmm.
Om den som hade sex var ovetandes om att dom vart tvingade kan jag inte skylle på denne. Men om dom vet att denne är TVINGAD att ha sex.. Då ska man självklart inte ha det. Jag tror inte paolo visste detta? Hur vet du det? Källor?
Alla tjejer jag vart med har velat haft sex med mig. Den ena i tyskland kan jag inte va helt säker på, men jo, det är jag. Om nån följer en tillbaks ut ur dörren och jag behandlar henne som en drottning så. Du känner inte mig.
Och om det är verkligheten så är min poäng ÄNNU STARKARE. Gör detta LAGLIGT! Tyskland hade klass. Fin bordell. Man fick skaka hand med alla kvinnorna innan man valde en. ;) Det va riktigt nice kan jag säga.
Jag har en vision mer. Att detta skulle kunna bli riktigt klassigt och bra om alla jobbade för detta ja. Iställe för det hemska du skriver.. Ännu mer stark poäng att detta ska vara lagligt över hela världen. Make it happen! Trafficking skulle minska då.
Nej, om dom kan skydda sig med en dold larm knapp (under kudden?) och nån kille springer in och skyddar henne genom att kasta ut ett svin, som ur en nattklubb. Hur är inte det bättre än om nån blir rövknulladf så.. Jo precis. Plus att HON får behålla pengarna!
Ge mot poänger istället för att säga att jag ska runka. Jag hade sex en gång i tyskland, men just nu har jag en tänd brud på G. Träffa henne igår och börja hångla ute. Grym tjej. <3
Kommer ses snart igen. =) Oroa dig inte. Fortfarande för prostitution om det är lagligt och håller hög klass.
Sen inser jag att kackerlackor till killar är ett problem, men larm knapp och dörr vakter kan fixa den situationen. Har du nån bättre ide för hur man får sexarbete fint då? Kolla här:
www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w
Tjejen verkar jätte söt. Hon skulle hålla med mig, inte dig.
Ok, vad tråkigt om han visste det.. Men det får stå för honom. Jag personligen hade inte haft sex med nån trafficking tjej. Aldrig.
Och jo, såklart. som detta ungefär ja:
www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w
Och ja, såklart jag blir lycklig om hon är det. Och ja, det hade inte känts bra för mig om hon inte gillade det nej.. Vill hon ska njuta. Om hon njuter och mår bra mår jag bra ja. Jag är här för att tjäna kvinnorna i princip. Men dom ska också tjäna mig. Vi ska tjäna varandra. Höjja varandra. ge varandra extas och orgasmer, plus mycket annat i livet. Det är en ära ja.
Jag skrev med mitt nya ragg för nån timme sen. Oroa dig inte.
;)
Och ja det är jag. Allt utom ordet "torsk" och ditt dömmande lilla synsätt. Skiter i det ida! Torsk = närhets sökande. Torsk = Letar lite närhet och kärlek när feministerna är torra och stängd? haha.
Skoja! =) Detta ragg jag har är långt ifrån en feminist btw, hon är vild och underbar.
Kan du visa riktiga undersökningar om det? Länka tack. Om det ökar hade det blivit ett problem..
Jag hade lätt kunnat flytta till tyskland också.. Pga att det är lagligt där och sånt. Men inte blivit av än.. Kanske i framtiden.
Trafficking existera även i länder där sexhandel är lagligt... det för att dels finns det de män som tänder på att kvinnan inte har haft ett efter val, sedan är det många som är minderåriga i trafficking... För att inte tala om att det inte finns så många kvinnor som vill sälja sex att det skulle täcka marknaden för alla patetiska karlar som dig (som dessutom tror att du är en gåva till kvinnor)
Jag skriver om paolo med. Du gick in lite på annat nu. Jag har skrivit vad jag anser.. Synd om hans fru och familj. Men otrohet borde vara rubriken. Om det nu vart lagligt.. Men detta med trafficking var trist. Jag kan dock inte dömma honom så.. Upp till honom. Han ville inte nån illa iallafall, det är jag säker på. Hans intentioner var goda. Det tror jag. Sen vart det som det vart. That's life.
Jag gillar paolo roberto.
Och jag kan förlåta sånt här. Känner inte ens han så mer än sett på tv, men jag är förlåtande antar jag. Han är inte mer än människa och gör så bra han kan. =) Som alla andra.
Jag vill ha sex med en som vill sälja sex som eget val. Det är allt. Två vuxna som bestämmer.
Gå in på en bordell som i tyskland där fina tjejer kommer och hälsar på en och ler en och en. Sen ta en dusch och njuta.
Vill hon ska vara glad. Vill inte ha sex med nått trafficking offer i ett sketet rum nej. Då skulle jag inte ha sex, för jag vill inte utnyttja kvinnor så.
Nej, DU är störd. haha. Vad är stört med vad jag skrev? Idiot!