Paolo Roberto arresterad för sexköp
Jag förminskar inte alls hans våldsbrott!
Jag kan däremot inte hitta att han blivit dömd för misshandel, du får gärna länka.
Jag förminskar inte alls hans våldsbrott!
Jag kan däremot inte hitta att han blivit dömd för misshandel, du får gärna länka.
Här är tjejen han köpte sex av,hon ser inte ut att va fattig å rädd. Jag är imot sex köp men stör mig på tidningarnas vinkling. Va ärlig skriv som det är. Men nä tidningarna skriver svenska folket som vanligt köper med hull å hår.
Jag har redan länkat till det #425, men visst jag kan ta det igen för den som inte orkar googla själv. Googlade nu och vad jag kan hitta är det värsta han blivit åtalad för förut är våld mot tjänsteman, vilket han friades från.
"För brottet våld mot tjänsteman är straffet böter eller fängelse i högst två år"
www.lawline.se/answers/tankbart-straff-vid-va...
Tidigare är han dömd för våldsamt motstånd och fick dagsböter:
"Den förre boxaren Roberto fälls för våldsamt motstånd men frias för våld mot tjänsteman. Han döms till dagsböter på sammanlagt 24.800 kronor."
www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/paolo-...
Oaktsam våldtäkt
"oaktsam våldtäkt medför fängelse i lägst fjorton dagar och högst fyra år"
www.domarbloggen.se/sodertorns-tingsratt/den-.../
Han fälldes alltså för våldsamt motstånd men frias för våld mot tjänsteman. Någon åtal eller fällande dom för misshandel kan jag inte hitta.
Spelar ingen roll eftersom det är olagligt att köpa sex av prostituerade. Och vad man värjer sig emot är hur han förskönar prostitution överlag med sina uttalanden.
Spelar ingen roll eftersom det är olagligt att köpa sex av prostituerade. Och vad man värjer sig emot är hur han förskönar prostitution överlag med sina uttalanden.
Det kommer forsätta så länge det är lagligt att lyxprostituera sig, ingen kommer åka dit för att ha sålt sex.