Anonym (Pär) skrev 2020-05-17 08:59:58 följande:
Som E.S skrev: "personer som Roberto (hyfsat snygg, självsäker, glassigt yrke, känd) kan ju få - om inte VEM som helst, så i alla fall väldigt många kvinnor."
Roberto är ju en våldsverkare, en ligist, en gangster. Det är inget nytt. Ändå springer folk på Coop och köper hans pasta. För mig har detta varit obegripligt. Dock har jag accepterat faktum. Han är en omtyckt person. Han står för det feministerna gillar. En gangster som är god i tv-soffan. Lite farlig. En bad boy.
Jämför med en man som går till jobbet i 40 år och aldrig har slagits. Hur mycket tid får han i tv4's soffa?
Tror inte att han står så högt i kurs bland feminister efter år av uttalanden som går på tvärs med feminism men framförallt sunt förnuft.
Har aldrig tyckt om karln och är väl medveten om hans bakgrund. Har i och för sig aldrig köpt hans produkter heller. Det här sexköpet bekräftade ju bara det jag misstänkt innan att han är en liten man med stora självhävdelsebehov där jag och egot står i centrum av allt han gör och tänker. Vem vill ha en sån man?
Skulle det vara något negativt att inte få sitta där menar du?
Det skulle i och för sig vara intressant att ta in en sån 8-17-torsk och höra vad han tycker om utsatta kvinnor situation. Jag gissar att vi skulle få höra samma bölhistoria om me, myself and I där.