Paolo Roberto arresterad för sexköp
Tillägg för exemplet med dom otroligt vackra kåta tjejerna som dreggla över mig och tjata om happy ending, som jag var dum nog att tacka nej till den gången, men som jag börjat gjort sen dess... Jag tackar ja nu istället om dom frågar så. Iallafall!
Jag har blivit frågad om happy ending varje gång jag vart på thai massage på det stället. Dom blir kåta när dom masserar mig! Jag är attraktiv och sånt. Kåt med. Dom känner av det och vill ha mig. I can't blame em. =)
Iallafall! Jag har tackat nej minst 50 ggr förr i livet, men ångrar det nu sen jag tackar ja. Mycket skönare att bli avrunkad efter! En tjej gjorde det gratis med på thai massage. Jag sa då.. Ja, om du gör det gratis. Då gjorde hon det! ??
Men. Jag vill att det ska vara så hela tiden! Om tjejer gett oss killar mer hade vi inte behövt thai massage. Men nu är dom som små guld borgar runtom i kalla stela sverige. Respekt! Dom ger mer än feminister om man säger så! Respekt till alla thai ländare där ute och thai massage ställen. Ni är helt underbara, och vackra! Fortsätt sprida värmen. Och jag önskar att allt blir lagligt. Tack för er thailändska mjuka kvinnor. ??Om nån skulle läsa detta. Fortsätt med era happy endings.
Dagens skratt!!! :D Hur naiv är du om du tror på det där??? Hahahahahaha!!!!