Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Paolo Roberto arresterad för sexköp

Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 14:49:32 följande:

Nu sitter han i TV4 pch beklagar sig och säger att detta var första gången...knappast Paolo! Ditt äckel! Dessutom betalade han bara 1500 kr och kvinnan var från ett av Europas fattigaste länder, vilket tyder på att det är trafficking. Fy fan.

Vad tror du ett ligg kostar egentligen...? Låter som en normal summa.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 15:39:45 följande:
    Det var gruppen för människohandel som gjorde räden och det står i artiklarna att han köpt ex av en tjej från ett av Europas fattigaste länder. Trafficking, alltså.
    Och?? Ska de ha mer betalt än en svensk hora bara för att de kommer från ett fattigt land, eller vad menar du?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 16:07:28 följande:
    Förstår du inte att människohandel och trafficking är fel så är du en helt sjuk person.
    Om du inte förstår att din kommentar inte hade ett skit att göra med min så är du nog inte så kvicktänkt och behöver läsa om den.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:18:51 följande:
    Jag vill ha sex med en som vill sälja sex som eget val. Det är allt. Två vuxna som bestämmer.
    Gå in på en bordell som i tyskland där fina tjejer kommer och hälsar på en och ler en och en. Sen ta en dusch och njuta.
    Vill hon ska vara glad. Vill inte ha sex med nått trafficking offer i ett sketet rum nej. Då skulle jag inte ha sex, för jag vill inte utnyttja kvinnor så.
    Tror du seriöst att prostituerade säljer sina kroppar för att de vill..? Jag pratar inte om de trashiga luder som ploppat upp på sistone och tror att det är så glamouröst att vara hora, att de ska få ligga med snygga killar för feta cash och slippa jobba de närmaste 30 åren, utan om den stora massan som säljer sina kroppar för att de inte har något annat val.

Tror du att de där tyska tjejerna ler mot dig för att de är glada att se dig?? Du är en kund, de jobbar på bordell och har inget val. De har nyss sugit av en fet femtiplussare som inte ens hade tvättat sig innan och log lika rart mot honom. De ler för att de måste vara övertygande. Deras kroppar betalar tak över huvudet och mat på bordet. Det är allt. Det handlar inte om två vuxna som har sex i samförstånd, det handlar om att den ena utnyttjar den andras utsatta situation. Fattar inte hur du kan romantisera och tro att det är någon som helst vilja bakom att de ligger med dig, för det skulle de knappast göra om de inte fick betalt för det.

Och alla trafficking-tjejer ligger inte på en solkig madrass i en källare någonstans med rinnande mascara och trasiga nylonstrumpor i väntan på nästa äckel.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:44:55 följande:
    Nej, där var de av eget VAL. Lagligt i tyskland, och det va ett hög klass ställe. Du vet inte vart jag var ens. Och om dom blir bra bemötta märker dom det. Jag behöver inte försvara mig ens, och behöver inte din bekräftelse.
    Där var dom av egen vilja och kunde valt annat yrke dagen efter om dom ville.
    Sluta ljug för dig själv! De är horor för att de inte kan jobba med något annat dagen efter! Även om du tycker att du själv minsann är en tiopoängare så måste du väl fatta att de flesta kunder inte är det?? Och de där tjejerna måste ligga med dem ändå! De kan inte tacka nej till kunder, fatta!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:56:23 följande:
    eeeh joooo, såklart dom ska kunna neka kunder. Dom ska bestämma allt på deras villkor. Så vill jag att prostitution ska vara iallafall.
    Nej det kan de inte, då skulle de inte få jobba på bordellen och de skulle inte heller ha pengar att köpa mat för. Oavsett vad du vill att det ska vara så är det inte så. Verkligheten kring horor är inte att de väljer vem de ligger med, de tar den som betalar, och så många de hinner med på en dag. Små slasktrattar är vad de är, för såna äckel som du.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (..) skrev 2020-05-16 07:25:47 följande:

Den utan synd får kasta första stenen

Jag har aldrig köpt människors kroppar, så varsågod!!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2020-05-16 08:34:32 följande:
    Utan synd skrev hen. Intressant att du tror synd bara är att köpa sex. Det är också mobbning, att handla kläder som tillverkats av slavar, beställa mat från Foodora då arbetarna har svindåliga förhållanden, gå ut och äta på restauranger eller pubar i storstäder där arbetarna är utsatta för trafficking, att röka och på det sättet stödja en fruktansvärd industri för människor i tredje världen, om du någon gång intagit narkotika och medverkat till en fruktansvärd industri där människor i tredje världen far enormt illa, samt att du stödjer organiserad brottslighet i Sverige där barn och mammor till spädbarn blir skjutna med barnen i famnen.

Om du varit elak mot en partner, otrogen, osv. Garanterat är du INTE utan synd.
    Du är ju helt världsfrånvänd. Berätta gärna hur det är mobbning att köpa kläder? Påstår du att restaurangpersonalen i stort sett består av traffickingoffer? Din världsbild är ju totalt sjuk.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 09:49:08 följande:

Känns som att han berättar allt utan omsvep. Han har förmodligen pajat förhållandet med sin yngre tjej.
    Han verkar må skit nu.
    Jag tror inte han är ute efter att folk ska tycka synd om honom.
    Han bara säger som det är.

Klart han vill att folk ska tycka synd om honom. Han har sabbat hela sitt liv och sin karriär, vill han någonsin få ett jobb igen så är det bästa för honom att kräla i stoftet och gråta över vilken uuuusel människa han är.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tom) skrev 2020-05-16 10:12:49 följande:
    Han mår skit för att han har utnyttjat en annan människa också.
    Fattade han inte det innan så behöver han ju undersöka psyket. Det är jävligt lätt att sitta i efterhand och påstå att man är sååå ångerfull. Det han ångrar är att han blev påkommen den här gången, jävla torsk.

https://sites.jmk.su.se/laget/3554-paolo-roberto-jag-har-kopt-sex

Under intervjun får Paolo frågor kring varför han tycker prostitution är smutsigt, om han tänkt på kvinnan under köpet och om det kan vara fråga om människohandel.

Paolo säger att han inte tänkte på kvinnan i stunden men gör det nu.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp