Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:18:51 följande:
Jag vill ha sex med en som vill sälja sex som eget val. Det är allt. Två vuxna som bestämmer.
Gå in på en bordell som i tyskland där fina tjejer kommer och hälsar på en och ler en och en. Sen ta en dusch och njuta.
Vill hon ska vara glad. Vill inte ha sex med nått trafficking offer i ett sketet rum nej. Då skulle jag inte ha sex, för jag vill inte utnyttja kvinnor så.
Tror du seriöst att prostituerade säljer sina kroppar för att de vill..? Jag pratar inte om de trashiga luder som ploppat upp på sistone och tror att det är så glamouröst att vara hora, att de ska få ligga med snygga killar för feta cash och slippa jobba de närmaste 30 åren, utan om den stora massan som säljer sina kroppar för att de inte har något annat val.
Tror du att de där tyska tjejerna ler mot dig för att de är glada att se dig?? Du är en kund, de jobbar på bordell och har inget val. De har nyss sugit av en fet femtiplussare som inte ens hade tvättat sig innan och log lika rart mot honom. De ler för att de måste vara övertygande. Deras kroppar betalar tak över huvudet och mat på bordet. Det är allt. Det handlar inte om två vuxna som har sex i samförstånd, det handlar om att den ena utnyttjar den andras utsatta situation. Fattar inte hur du kan romantisera och tro att det är någon som helst vilja bakom att de ligger med dig, för det skulle de knappast göra om de inte fick betalt för det.
Och alla trafficking-tjejer ligger inte på en solkig madrass i en källare någonstans med rinnande mascara och trasiga nylonstrumpor i väntan på nästa äckel.