Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 20:30:06 följande:
Det är sällan så det ser ut i sexindustrin dock, lagligt eller ej. Kvinnor väljer inte att vara horor om de har andra alternativ. Precis som du inte skulle välja att vara manlig hora som första, andra eller ens tredjehandsalternativ. Det är en väldigt vacker bild som du målar upp med leende kvinnor som står på rad som i en godisbutik, en skön dusch och sen bara njuta. Den hårda sanningen är dock att när horan har sugit din kuk och bockat av dig så torkar hon sig äcklat om munnen och kollar på klockan i smyg. För övrigt förstår jag inte varför du hakar upp dig på att prostitution är lagligt i andra länder - även barnäktenskap är lagligt, tvångsäktenskap, i vissa länder döms kvinnor som gör abort till fängelse, i vissa länder anses våldtäkt inom äktenskapet inte som ett brott, i vissa länder ser man mellan fingrarna på pedofili (Thailand).
Ursäkta att den manliga horan lägger sig i men jag har gjort det valet, och jag är inte ensam, varken som ma eller som kvinna, att göra det valet. Det betyder
inte att jag tycker att trafficking och tvång är rätt.