Inlägg från: Anonym (Vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (f.d. fan) skrev 2020-05-15 15:17:23 följande:

Just Roberto har jag iofs alltid misstänkt för att vara ett rövhål.

Han var t.o.m. på vår skola och snackade i samband med premiären på Stockholmsnatt, så gammal är jag.

Isåfall är 10 % av alla svenska män rövhål.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (f.d. fan) skrev 2020-05-15 15:50:11 följande:

Ja, trodde du något annat? Jag tror inte alls det räcker ärligt talat.

Men det har varit värre kan vi väl säga. Enligt studier så hade närmare 60% av amerikanska män köpt sex när man gjorde undersökningar på sent 60-tal.

Jag är inte förvånad.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Little piggie) skrev 2020-05-15 16:25:11 följande:

Japp. Du verkar förvånad?

Nej?
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (O) skrev 2020-05-15 17:34:57 följande:

Att han hade ruttna åsikter och sunkig kvinnosyn var ju ingen nyhet.

Men att han dessutom var en våldtäktsman hade jag kanske inte gissat. Men det ingår såklart i mönstret.

Och vem tror han att han lurar när han säger att det är första gången? Så otroligt solkigt.

Att köpa sex är inte samma sak som att vara en våldtäktsman. Jag försvarar inte sexköp på något sätt men just saying.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (O) skrev 2020-05-15 17:34:57 följande:

Att han hade ruttna åsikter och sunkig kvinnosyn var ju ingen nyhet.

Men att han dessutom var en våldtäktsman hade jag kanske inte gissat. Men det ingår såklart i mönstret.

Och vem tror han att han lurar när han säger att det är första gången? Så otroligt solkigt.

Dessutom är det väldigt vanligt. Vanligare än vad du tror.

www.gp.se/nyheter/gp-granskar/var-tionde-svensk-man-har-köpt-sex-1.25266949
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (P) skrev 2020-05-15 18:16:07 följande:

Ingen håller det emot honom idag. Kvinnor hoppar gärna i säng med honom trots hans kriminella bakgrund. Och det som han åkt dit för nu har varit känt länge och han hålls som en förebild ändå. Inte minst bland många kvinnor (nej inte alla).

Många kvinnor gillar kriminella män. Såna män är alltid populärast hos kvinnorna av någon anledning.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 18:43:38 följande:

Det är rätt komiskt att de män som vrålar INTE ALLA MÄN högst tillhör just de männen som beter sig som värst.

Ja, det ser man inte minst här på forumet. Män som känner sig tvugna att försvara andra mäns vidriga handlingar.

De tar av någon anledning illa vid sig av att de männen får kritik så att de går in och försvarar de männen. Dåligt samvete för de känner sig träffade kanske?
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:18:51 följande:

Jag vill ha sex med en som vill sälja sex som eget val. Det är allt. Två vuxna som bestämmer.

Gå in på en bordell som i tyskland där fina tjejer kommer och hälsar på en och ler en och en. Sen ta en dusch och njuta.

Vill hon ska vara glad. Vill inte ha sex med nått trafficking offer i ett sketet rum nej. Då skulle jag inte ha sex, för jag vill inte utnyttja kvinnor så.

Hur vet du att de gjorde det av eget val?
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-15 20:52:04 följande:

Sluta ljug för dig själv! De är horor för att de inte kan jobba med något annat dagen efter! Även om du tycker att du själv minsann är en tiopoängare så måste du väl fatta att de flesta kunder inte är det?? Och de där tjejerna måste ligga med dem ändå! De kan inte tacka nej till kunder, fatta!

Män verkar generellt ha en romantiserad syn på prostitution eftersom många män resonerar så och 10 % av alla svenska män köpt sex.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp