Inlägg från: nénuphar |Visa alla inlägg
  • nénuphar

Vill bli toppmodell

Maddis17 skrev 2020-05-11 23:35:39 följande:

Tack, jag kommer ta ett snack med mina föräldrar när det är dags. Jag är inte så lättlurad så jag kommer inte bli lurad

Jag spår dig en lysande framtid baserat på dina sociala färdigheter...
  • nénuphar

Är det verkligen någon som tror på ts? Det luktar lite som i Bergakungens sal här.

• nénuphar
    Vargaflickan skrev 2020-05-12 00:00:48 följande:

Jo, kan ju vara någon som sitter och tramsar, men det finns oändligt många tjejer som tror att de verkligen kommer att bli nästa Adriana Lima, så det skulle inte förvåna mig om det är en riktig, omogen tonårstjej som gjort tråden.

Träffar yngre tonåringar än vad ts påstår sig vara varje dag. De flesta har uppnått en djupare förmåga till reflektion och resonemang inåt 6 än ts så röstar för att det är någon med överdrivet mycket fritid.
  • nénuphar
    Persikaplommon skrev 2020-05-12 10:46:57 följande:

Luktar som korttjejtrådstartaren.

Exakt!
  • nénuphar
    Persikaplommon skrev 2020-05-12 11:00:41 följande:

Ja. Men de skriver väldigt liknande. Samma formuleringar och samma typ av grammatiska fel.

?Du påstår att toppmodeller inte är snygg ?

Korttjejtrådpersonen böjer inte adjektiv i plural heller...

Har gjort samma iakttagelse men det kanske betyder att hen nästan redan börjar bli känd, eller? Eget trademark.
  • nénuphar
    Silverjenny skrev 2020-05-12 18:28:25 följande:

Det där instagramkontot hon ska bygga sin krets av följare med kommer att bli poppis särskilt bland den äldre manliga populationen.. redan kändis på familjeliv!

Hon blir en grym förebild för short model-rörelsen

Svar på tråden Vill bli toppmodell