Inlägg från: Catnap |Visa alla inlägg
  • Catnap

Vill bli toppmodell

Toppmodell? Du lär ju inte bli så stor om du är så kort. Men kontakta olika modellagenturer och se vad de säger

• Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 22:20:20 följande:

Varför är du taskig för? Så du tror inte att jag kan bli modell? Du är 32 år och väntar barn. är du avis för att du inte kan bli toppmodell eller?

Jag är inte taskig, det är så världen ser ut. De "korta" modellerna nekar vara runt 170cm.

Du kanske kan få jobb som alternativ modell eller glamourmodell, om du har rätt utseende. Det handlar om mycket mer än att man får höra att man har "superfin kropp".

Jag är förresten varken 32 eller gravid. Jobba lite på hur du hanterar din lättkränkthet, personangrepp är bara pinsamt.
  • Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:19:10 följande:

Går man in på din profil så står de att du är 32 år och är förälder och väntar barn. Du menar att du ljuger? 

Vaddå de korta modellerna är 170cm? Jag kommer bli modell och är 160cm.

haha är jag lättkränkt?

Ja, du är lättkränkt. Och nej, du kommer inte att bli modell.
  • Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:29:47 följande:

Vad grundar du på att jag är lättkränkt? Sluta plutten, du bestämmer inte om jag blir modell eller inte.

Du gnäller ju på att alla som säger att du är för kort är taskiga och går sen direkt på nåt patetiskt försök till personangrepp.

Aja, om några år kommer det väl att visa sig. Du får tro vad du vill, men ingen här verkar tro att du har nån chans.
  • Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:42:58 följande:

Tror du har problem men korta personer just därför reagerar jag. Världen förändras så jag kanske är den första toppmodellen som är lite kortare än dom andra

Ja, det är ju att vara ganska lättkränkt... Men nä, jag skiter i andras längd, är själv kort dessutom.

Återkom om ett år då, har du inte blivit headhuntad än eller börjat jobba internationellt inom ett år så lär det ju inte bli nån modellkarriär för dig.
Svar på tråden Vill bli toppmodell