Vill bli toppmodell
Topmodeller brukar ju vara 170+
Topmodeller brukar ju vara 170+
Du får operera längre ben
Och?
Om du vill bli modell får du söka runt till modellagenturer. Men eftersom du är minderårig måste dina föräldrar göra det åt dig. Man kan bli medlem på statist.se där kommer det ofta upp jobb på reklamer eller fotograferingar. Men som sagt så måste din mamma eller pappa göra detta. Varnar dig dock att vara vaksam. Vissa flickor blir lurade att ta lättklädda bilder och säljer dem till porrsajter. En tjej i Småland blev även lurad och mördad när hon trodde hon skulle fotograferas.
Jag det stämmer att jag är 1,60 är du avis eller? Vet att jag får jobba men svårt är det inte att vara modell.
Den personen var 32 år och förälder och väntade barn i profilen så skrev bara sanningen.
Jag kan ha högklackat så då är jag inte för kort. reklamfilmer är inta alls samma sak
Varför ens kommentera din längd på det viset? När du påstår att jag är för kort för att bli modell. Du beter dig som en barnrumpa
Det finns 15 cm klackar då är jag lika lång dom alla dem andra.
Tog absolut inte de som ett skämt utan mer som en nedlåtande och pik till mig. Jag har en dröm som jag önskar ska gå i uppfyllelse.