amandakollb skrev 2020-05-13 18:54:43 följande:
okej ah det låter ju som att den kom sent för dig med! jaa exakt, frågade barnmorskan jag pratade med idag när jag ringde och meddelade att jag fått mens och bokade in tid för nytt ultraljud.
oj vad sjukt att man kan reagera så olika! jag kände varken av provera, letrozol eller ovitrellen haha! eller fick lite ont i magen efter ovitrellen men det var som en lätt mensvärk typ.
okej håller tummarna att du blir gravid denna cykel så ni inte behöver börja med IVF!! :) måste kännas skönt att vara igång iaf!
Ja den gjorde nog det. Ok, vad bra att du ringde. När brukar du gå in på ultraljud för att kolla blåsorna? Dag 12? Ja bokar alltid minst efter dag 15 för ja vet att ja inte får ÄL förrän tidigast dag 18 liksom.
Ja att man kan reagera så olika de e sjukt!! Den här gången kände jag inte lika mkt. Beror på vilken sida ja ägglossar på också. Men nånting är fel på min vänstra sida, tror ja har endometrios också, gör att jag känner typ allt. Är väldigt nära i min kropp om man säger så, kan känns minsta lilla.
Aaa ja håller tummarna för det också, men jag antar att det inte går så blir ja inte lika besviken sen. Skönt att de börjar rulla på ja , dock blir man ju så här att man undrar kommer ivf ens fungera om inte dessa 7 kurer letrozol gjort det? Dom va så himla positiva till att det är endast ett par få procent som inte blir gravida på letrozol så det är ju en hög chans... men inte ens då gick det, va va väl en av dom få procenten...