• Anonym (Helhetslösning)

Ni kvinnor som får orgasm av penetration

En typisk fredagsfråga riktat till er kvinnor som får orgasm genom penetrering (med partner).

Har din partner en stor kuk? Alltså är den större än medel, medel eller under medel? För enkelhetensskull så säger vi också att grovleken är proportionell till längden. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni kvinnor som får orgasm av penetration
  • Anonym (kvinna 40)

Jag kan inte rösta, jag har fått vaginala orgasmer med kukar av olika storlekar. Precis som att jag inte fått vaginala orgasmer av kukar av olika storlek. Storleken är inte det som gör att jag får vaginal orgasm eller inte. 

• Fjäril kär
    Anonym (kvinna 40) skrev 2020-05-08 15:44:11 följande:

Jag kan inte rösta, jag har fått vaginala orgasmer med kukar av olika storlekar. Precis som att jag inte fått vaginala orgasmer av kukar av olika storlek. Storleken är inte det som gör att jag får vaginal orgasm eller inte. 

Instämmer i detta!
  • Anonym (Helhetslösning)
    Anonym (kvinna 40) skrev 2020-05-08 15:44:11 följande:

Välj det alternativ som har varit mest förekommande för dig då
  • Anonym (Kvinna 42)
    Anonym (Helhetslösning) skrev 2020-05-08 16:32:52 följande:

Det är fullständigt omöjligt eftersom ingen mäter en kuk. Jag har ingen aning om vad min man har för antal centimeter trots långt äktenskap. Ibland får jag vaginal orgasm och ibland inte. Med samma kuk...
  • Anonym (kvinna 40)
    Anonym (Helhetslösning) skrev 2020-05-08 16:32:52 följande:
    Varför ska jag göra det när storleken inte är det viktiga för vaginal orgasm? Jag har inte heller mätt mina ex/kk/ons så det är helt omöjligt att veta om de var t.ex. 12cm eller 14 cm. 14 cm eller 16 cm... eller något annat. Men tja mest förekommande måste väl vara medelstora tror jag men inte vet jag på cm hur stora de varit. 
  • Anonym (Lisa)

Öh vanlig storlek? Varken mer eller mindre?

Nu kommer jag säga en sak som alla snoppfixerade män inte verkar känna till, och det är hur lite snoppens storlek faktiskt spelar i en kvinnlig orgasm.

Att jag får orgasm beror främst på MIN knipförmåga, rytmen, ställningen, mina fantasier. Det är främst mitt eget slit som ger orgasm än snoppen i sig.

Snoppen är grymt överskattad

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-05-08 22:12:31 följande:

Öh vanlig storlek? Varken mer eller mindre?

Nu kommer jag säga en sak som alla snoppfixerade män inte verkar känna till, och det är hur lite snoppens storlek faktiskt spelar i en kvinnlig orgasm.

Att jag får orgasm beror främst på MIN knipförmåga, rytmen, ställningen, mina fantasier. Det är främst mitt eget slit som ger orgasm än snoppen i sig.

Snoppen är grymt överskattad

Du måste väl känna snoppen för att få orgasm också ?  Men du kanske har så bra knipmuskler att ett finger känns ?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-08 22:14:47 följande:

Du måste väl känna snoppen för att få orgasm också ?  Men du kanske har så bra knipmuskler att ett finger känns ?

Absolut, men det skiljer sig ju inte mot en dildo eller dylikt. Många killar verkar så fixerade vid storlek och har en övertro till snoppen som njutningsmedel.

Att bara ha en snopp i sig gör inte mycket. Det kräver arbete av mig och det kräver attraktion och samspel med partnerna, att jag vill vara nära just honom. Snoppen i sig är rätt meningslös utan dessa komponenter,
  • Anonym (tjej)

Trodde alla visste vid det här laget att alla orgasmer är vaginala? Klitoris har nervtrådar som går runt  och i slidan, som man kommer åt olika bra i olika ställningar, och som är olika känsliga beroende på hur kåt man är, och de fortsätter ända ner i låren. Ibland behöver jag stimulans direkt på klitoris samtidigt som vi har penetreringssex för att kunna komma, ibland inte. Men det är inte något annat organ som bara vissa penisar kommer åt inblandat.

• Anonym (frun)

Jag har ingen aning vad det är för mått på min mans penis. Tror du att jag mätt eller?! Men ja, jag kan få orgasm enbart av penetration.

Svar på tråden Ni kvinnor som får orgasm av penetration