Inlägg från: Tildasafira |Visa alla inlägg
  • Tildasafira

Bim maj & juni 2020 ??

Annha354 skrev 2020-05-21 12:56:53 följande:

Nej så sjukt jobbigt då man känner efter hela tiden! Har bestämt att jag skall testa mig på söndag om inte mensen kommit då. Bim + 3. Då borde det ju bli något utslag. Hatar negativa test!

Hoppas du får ett bra besked när du kollar!

Fick ett svagt plus igår på cb, men orolig att det är spök.. Lägger in bild.

Dock har bu mina tuttar bränt sem igår morse, och mensen är inte här än, hoppas!!

• Tildasafira
    Tildasafira skrev 2020-05-22 11:31:33 följande:

Fick ett svagt plus igår på cb, men orolig att det är spök.. Lägger in bild.

Dock har bu mina tuttar bränt sem igår morse, och mensen är inte här än, hoppas!!

Herregud, vilken stavning man får till
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 06:57:39 följande:

Inget

Kryss

Va?

Annha354 skrev 2020-05-23 06:57:39 följande:

Inget

Kryss

Va?

Sitter i samma båt, fattar inte. Ger dessa spökstreck?
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 08:46:08 följande:

[quote=80420859][quote-nick]Tildasafira skrev 2020-05-23 08:15:26 följande:[/quote-nick]

Så konstigt!

Vilken dag är du på efter mens?[/quote]

Borde ha den senast imorgon.. Fick liknande resultat för två dagar sen så började ju hoppas. Men nu blir jag osäker för isåfall borde det väl ha ökat?

Var ligger du i cykeln?
  • Tildasafira
    Tildasafira skrev 2020-05-23 08:54:32 följande:

Så konstigt!

Vilken dag är du på efter mens?

Borde ha den senast imorgon.. Fick liknande resultat för två dagar sen så började ju hoppas. Men nu blir jag osäker för isåfall borde det väl ha ökat?

Var ligger du i cykeln?[/quote]

Ska tilläggas att det syns bättre än när man laddar upp det här xD blir ju sämst kvalité
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 15:44:35 följande:

Men vad spännande med alla symptom och testet! Har du vågat testa idag också? :D

Ja och idag fick jag detta resultat:

Kan båda vara spökstreck?! :o orolig o hoppfull på samma gång

Hur går det för dig?

• Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 17:12:03 följande:

Jag kan ju absolut se ngt där också! Ser det blått ut? Och är det starkare än gårdagens? Hoppas det är ett plus nu!! :D

Jag har fått mina vanliga spottings, däremot inte ont i magen vilket jag alltid har. BIM är imorgon. Har ont i brösten och har idag var smått illamående/yr. Tog ett babyplan testa tidigt och ser en svaaaag linje, dock starkare än tidigare, men med min historik så tänker jag att det nog kan vara ett spök... :/ men yrseln är faktiskt inget jag brukar ha i normala fall... kan bara hålla tummarna!

Ja alltså det är åt det blå hållet i verkligheten. Jag tycker att strecket är skarpare men inte starkare om du förstår vad jag menar hehe. Skarpare kanter typ. Är orolig att det är spök men samtidigt hoppfull för hur ofta får man spök 2 gånger i rad?

Men åååh vad spännande!! Tycker det låter som om att du kommer plussa om ett par dagar :D håller tummar och tår!!
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 18:10:06 följande:

Nä det borde inte visa plus på två tester tycker jag. Det borde visa starkare snart :D

Ja, fast spottarna beter sig som de brukar inför mensen. Så jag är inte vidare hoppfull. Men jag måste iaf testa imorgon igen och se om det syns mer om inte mensen kommit :)

Hoppas verkligen, tycker också det!

Har du testat idag? Hur gick det isåfall? :D
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 11:17:25 följande:

Ska tilläggas att det syns bättre än när man laddar upp det här xD blir ju sämst kvalité

Jag är på ägglossning+15 skulle haft min mens för 2 dagar sedan. Skall göra ett nytt test på måndag.

Ja det syntes bättre på testet hemma än på kortet för mig också.

Hoppas ditt kryss blir starkare. Ser att det finns där i alla fall.[/quote]

Så störigt att bilderna tappar massa kvalle när man laddar upp dem här!

Håller tummarna för plus för dig imorgon! :)
  • Tildasafira
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-24 09:05:01 följande:

Vad tror ni? Mens försenad två dagar

Positivt!! Grattis :D
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-24 18:56:26 följande:

Så störigt att bilderna tappar massa kvalle när man laddar upp dem här!

Håller tummarna för plus för dig imorgon! :)

Ja så drygt detta är. Har inte fått mens än i alla fall. Men den kan ju bli försenad pga av annat tänker jag. I em/kväll har jag haft mensvärk. Så tänker att det blir bättre lycka nästa gång. Avvaktar nog några dagar till innan test så jag inte kastar testen i sjön eftersom jag känner av mensvärk nu.

Hur går det för dig? Hoppas det går bra![/quote]

Jag har inte heller fått min och mensvärken är inte heller på besök än, brukar ha rätt kraftigt i ryggen dagen innan mens, nu molar det bara lite på vänster sida i magen och typ över blygdbenet. Men får se, tror jag gör som du och väntar ett par dagar med nytt test. Kanske tar ett på tisdag eller onsdag! :) men det är ju inte kört för att du har mensvärk - många tycker ju det känns likadant som när livmodern växer ;)
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-24 18:42:07 följande:

När ska du testa igen? :D

Ja, det var samma som igår. Så utgår från spök. Har idag får rikligare spottings samt mensvärk, så som väntat lär den komma ikväll/imorgon. :) Lärdom: babyplan testa tidigt ger också svaga streck xD

Men mensvärk behöver ju inte betyda mens :D haha håller med, litar nog intexpp babyplan längre, tycker mig se torkstreck på alla xD
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-25 20:32:31 följande:

Blir galen på detta! Fortfarande bara supersvaga streck som knappt syns men mer än 3 dagar sen mens.

Någon som varit med om något liknande?! Hur länge skall man vänta på att mensen skall komma innan man gör något?!

Eller kan den bara hoppa över en gång?

Hade positivt på äglossningssticka denna månaden och smärtor i samband med detta. Var 2 dagar senare än min mens app beräknade ägglossnings som utslag på stickan gavs!

Du är inte ensam, samma sits här. Mensen lyser med sin frånvaro och inga tecken på att den är på g heller. Meb bara svaga/spökiga streck jag inte vågar lita på.... Frustrerande
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-27 19:53:34 följande:

Hur går det för dig? Här är det fortfarande ingen mens. Skall testa i helgen!

Min lyser också med sin frånvaro. Jag funderar pp att testa imorgon. Om jag vågar xD hur sen är din nu?
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-26 17:33:30 följande:

Njo, men nog kom mensen. Nu börjar det dra ihop sig för utredning :)

Har du fått ngt starkare test? :)

Snyggt att ni tar tag i en utredning, hur känner du inför det? Kan tänka mig blandade känslor?

Tänker på er!

Får jag fråga hur länge ni försökt? Kanske redan har frågat..

Jag har inte vågat testa igen men nu är mensen absolut sen. Appen trodde i fredags, räknar jag på min längsta cykel någonsin borde jag fått den i söndags.

Har molande värk kring äggstockarna o känner mig allmänt konstig bara.. Vågar jag testa imorrn kanske..
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-27 20:54:50 följande:

Min är en vecka sen! Din då?!

Spännande med test! Go for it! Har köpt ett med text så tar fredag eller lördag morgon som test dag inte bestämt helt än!

Har också ett med text, men det tänkte jag vänta med till helgen också! Vad spännande att följas nu, min mens borde enligt appen kommit i fredags men räkmar jag utifrån längsta cykel så i sönsags, så åt minstone några dagar sen nu :)

Hur känns din molvärk? Vid mens får jag stark värk i ryggen, nu molar det bara lite vid speciellt höger äggstock o ner i ljumsken haja, svårt att förklara. Könner INGENTING i ryggen
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-27 21:28:00 följande:

Jag jag borde haft i onsdags eller senast lördags.

Som ilningar ner mot ljumskarna har jag känt och lättare mensvärk rakt över livmodern. Brukar ha kraftigare värk vid mens och mer huggande än detta.

Vi får hoppas!

Hoppas vi båda får våra plus nu<3
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-29 03:52:09 följande:

Hoppas du också får ett bra resultat!

Stort grattis!!!:D NJUUUUT!

Fick ännu ett svagt plus igår, men vaknade upp med en dålig magkänsla idag, känner på mig att detta inte går vägen...
Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??