Bim maj & juni 2020 ??
[quote=80420859][quote-nick]Tildasafira skrev 2020-05-23 08:15:26 följande:[/quote-nick][/quote]
Så konstigt!
Vilken dag är du på efter mens?
[quote=80420859][quote-nick]Tildasafira skrev 2020-05-23 08:15:26 följande:[/quote-nick][/quote]
Så konstigt!
Vilken dag är du på efter mens?
Borde ha den senast imorgon.. Fick liknande resultat för två dagar sen så började ju hoppas. Men nu blir jag osäker för isåfall borde det väl ha ökat?
Var ligger du i cykeln?
Det där är ju tydligt positivt! Grattis!
Vad tror ni? Mens försenad två dagar
Jag är på ägglossning+15 skulle haft min mens för 2 dagar sedan. Skall göra ett nytt test på måndag.
Ja det syntes bättre på testet hemma än på kortet för mig också.
Hoppas ditt kryss blir starkare. Ser att det finns där i alla fall.
Blir galen på detta! Fortfarande bara supersvaga streck som knappt syns men mer än 3 dagar sen mens.
Någon som varit med om något liknande?! Hur länge skall man vänta på att mensen skall komma innan man gör något?!
Eller kan den bara hoppa över en gång?
Hade positivt på äglossningssticka denna månaden och smärtor i samband med detta. Var 2 dagar senare än min mens app beräknade ägglossnings som utslag på stickan gavs!
Njo, men nog kom mensen. Nu börjar det dra ihop sig för utredning :)
Har du fått ngt starkare test? :)
Tack <3 har ännu inte bokat tid för utredning men vi måste nog ta tag i det nu. Så får vi se om det blir nu innan semestrarna eller först till hösten.
Ja, det är så fantastiskt vad vetenskapen lyckats med :D får jag fråga av vilken anledning ni gjort ivf? :)
Jag har endometrios så förmodligen är det därför det strular nu. Dock gick första barnet på första försöket.
Du ska inte våga ta ett till test nu då? Såg bild på ditt som blev starkare efter tiden gått ut. Håller tummarna för dig! :)
Du är inte ensam, samma sits här. Mensen lyser med sin frånvaro och inga tecken på att den är på g heller. Meb bara svaga/spökiga streck jag inte vågar lita på.... Frustrerande
Min lyser också med sin frånvaro. Jag funderar pp att testa imorgon. Om jag vågar xD hur sen är din nu?
Min är en vecka sen! Din då?!
Spännande med test! Go for it! Har köpt ett med text så tar fredag eller lördag morgon som test dag inte bestämt helt än!
Har också ett med text, men det tänkte jag vänta med till helgen också! Vad spännande att följas nu, min mens borde enligt appen kommit i fredags men räkmar jag utifrån längsta cykel så i sönsags, så åt minstone några dagar sen nu :)
Hur känns din molvärk? Vid mens får jag stark värk i ryggen, nu molar det bara lite vid speciellt höger äggstock o ner i ljumsken haja, svårt att förklara. Könner INGENTING i ryggen
Hoppas vi båda får våra plus nu<3
Stort grattis!!!:D NJUUUUT!
Fick ännu ett svagt plus igår, men vaknade upp med en dålig magkänsla idag, känner på mig att detta inte går vägen...