Inlägg från: Tvillingarna14 |Visa alla inlägg
  • Tvillingarna14

Bim maj & juni 2020 ??

Hej,
    Nu på ÄL+7, BIM 24/5 och har haft spända och ömmande bröst sedan igår. Blev också extremt trött på eftermiddagen så vart tvungen att sova i två timmar. Även huvudvärk. Samma symptom idag + ett lätt illamående och molvärk. Antar att det är mensen som är på G, men vill ändå tro att jag är gravid. Kommer vara sjukt nervös för att tant röd ska dyka upp i slutet av veckan. Man blir ju sjukt besviken.
    Har iaf lovat mig själv att inte ta ett tidigt test (får dock se om jag lyckas hålla detta löfte...) 

• Tvillingarna14
    Strangeness skrev 2020-05-18 16:46:28 följande:

Brukar du känna så när mensen är på g?

Vi är typ lika i cykeln, jag är på ÄL+6 och har BIM 25e och har inte ömma bröst, eller trött (eller ja har diagnos utmattningssyndrom) Inget illamående men svag mensvärk.

Råkade skicka ett privat meddelande till dig. Är ny med att kommentera här på FL så jag har tydligen inte hajat hur man gör. Hoppas det blir rätt nu, hahaha.

Som jag skrev till dig så hade jag liknande symptom förra månaden som tyvärr bara var PMS. Denna gång tycker jag dock att jag är mer trött. Sov ett par timmar på kvällen både igår och idag. Även ont i ryggslutet och lite halsbränna efter middagen. Men vi får väl se hur det går. Hoppas ändå på ett plus för oss båda snart.
Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??