Levnudösen skrev 2020-05-06 10:31:46 följande:
Förresten, har du några symtom?
Själv har jag bara lite smått ömma bröst, annars helt som vanligt. Det oroar mig med, hade så lite symtom förra graviditeten med, och de slutade ju inget vidare -.- (sry, man riktigt hör hur pessimistisk jag är! xD)
Åh vad trist med MA, måste vara tufft att tro att man är gravid så länge för att sen få veta att så inte är fallet :(
Jag tror ju att varje graviditet är olik den andra så även hcg mängden. Sen fäster ju ägget olika dag, allt mellan 5-10 dagar efter äl har jag hört så säkert allt sånt som påverkar stickans resultat. Huvudsaken är ju att hcg stiger och fördubblas vilket dina verkligen ser ut att göra!
Jag har aldrig fått symtom som illamående, trötthet eller ont i brösten när jag varit gravid. Det ända har varit lite lätt molvärk, som väldigt mild mensvärk som kommer och går, vissa dagar inget och vissa mer. Samt vaknar kanske 2-3 grr under natten för att behöva kissa. Det har nog varit mitt starkaste symtom, att behöva kissa på natten.
Nu började jag faktiskt blöda lite när jag hade vart på toaletten. Känns ändå skönt att det kom igång, slippa gå och vänta flera dagar/veckor. Så nu blir det inga mer test, laddar om inför nästa ägglossning! :)