• viseversa

Gränslösa ex o styvbarn!

Anonym (Arg) skrev 2020-05-01 11:22:18 följande:
    Det är mitt hem från början men numera är det vårt hus! Jag kallar henne kärring bäst jag vill för nu är mitt tålamod slut.

Hade det varit bättre om jag hade polisanmält henne för olaga intrång för det är inte långt därifrån?

Jag har också ett ex som har sambo. Jag skulle klassas som en psykopat o kaninkokerska om jag gick in i deras bostad utan tillåtelse när barnen bodde växelvis. Skulle aldrig ens gjort det om mina barn gav mig tillåtelse utan att ha förankrat det med exet eller hans kvinna.

Och smyga in o bo i deras bostad när de var bortresta? Aldrig i livet! Friska människor gör inte så!

Så kärring är det minsta jag kan kalla den där galningen.
    Låter ju helt jävla sjukt. Hon är ju inte frisk. Nej plocka alla nycklar som är ute på vift. Alt byt lås på huset utifall dottern kopierat nyckeln. Att smygbo hos er när ni ärt borta utan ert godkännande är riktigt sjukt. 
  • viseversa
    Anonym (Arg) skrev 2020-05-01 13:17:33 följande:
    Jag vill byta lås o jag vill installera larm och övervakningskameror.

Nu Kanske många skrattar åt min paranoia men det här har gjort mig så fruktansvärt illa! Har känt mig lite besudlad eller hur man ska säga o det har skapat så mycket sjuka tankar hos mig sen det här uppdagades.

Har tänkt på de gånger som det har känts som att nån varit i ens saker men man slår bort tanken, har tänkt på de gånger då vi stått o pekat åt varann om vem som har tagit vissa viner ur vinkällaren. Har skyllts från hans håll på mina ungar för hans dotter är nykterist o skulle aaaaaaldriiiig ta nåt sånt men nu kommer ju sjuka tankar om att hans ex har varit där också?

Svårt att förklara! Det här har tagit mig väldigt hårt o nu ska vi försöka reparera skadan o fösa bort alla dåliga energier som har varit här hemma!
    Men gör det ts. Sätt utt rörelselarm och kameror och byt alla lås. För som sagt sjuka morsan kanske har kopierat nyckeln. Dom är helt kklart inte friska någon av dom 
  • viseversa
    Anonym (Arg) skrev 2020-05-01 13:17:33 följande:
    Jag vill byta lås o jag vill installera larm och övervakningskameror.

Nu Kanske många skrattar åt min paranoia men det här har gjort mig så fruktansvärt illa! Har känt mig lite besudlad eller hur man ska säga o det har skapat så mycket sjuka tankar hos mig sen det här uppdagades.

Har tänkt på de gånger som det har känts som att nån varit i ens saker men man slår bort tanken, har tänkt på de gånger då vi stått o pekat åt varann om vem som har tagit vissa viner ur vinkällaren. Har skyllts från hans håll på mina ungar för hans dotter är nykterist o skulle aaaaaaldriiiig ta nåt sånt men nu kommer ju sjuka tankar om att hans ex har varit där också?

Svårt att förklara! Det här har tagit mig väldigt hårt o nu ska vi försöka reparera skadan o fösa bort alla dåliga energier som har varit här hemma!
    Exet har säkert varit där och plockat. Hon har säkert sovit i eran säng plockat era viner äötit av er mat mm mm mm. Hon är ju inte frisk i huvudet. Verkar som hon ser ert hem som sitt. Hur bor hon själv? Eftersom hon verkar tro att ditt hur är hennes egendom också.
  • viseversa
    Anonym (Arg) skrev 2020-05-01 19:35:05 följande:
    Jag håller med!

Det här har varit så lustigt o har fortsatt för länge! Nu så att till o med min man har reagerat! Han har ju skämts över att min dotter får ny chefstjänst medans hans ex vill planera vilka veckor i sommar som bääääbis ska vara hos oss eller hos henne.

Det här har varit en riktigt dålig komedi!
    haha förlåt men det låter helt sjukt. Är dottern förståndshandikappad eller?
  • viseversa
    Anonym (-) skrev 2020-05-04 10:06:49 följande:
    1. De kanske inte såg ert fåniga inlägg på insta.

2. Det är hans dotters hem mer än ditt. Barn går före partners så stick och brinn biatch!
    HUR kan det vara hennes hem mer än ts när det är ts som ÄGER huset? Förklara gärna det för mig. Hon är jäst i TS hus inte tvärt om och nu har hennes förmåner dragits in helt vilket är rätt.
  • viseversa
    viseversa skrev 2020-05-04 15:41:53 följande:
    HUR kan det vara hennes hem mer än ts när det är ts som ÄGER huset? Förklara gärna det för mig. Hon är jäst i TS hus inte tvärt om och nu har hennes förmåner dragits in helt vilket är rätt.
    gäst inte jäst. 
Svar på tråden Gränslösa ex o styvbarn!