Inlägg från: Anonym (Polly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Polly)

Gränslösa ex o styvbarn!

Panduro skrev 2020-05-01 13:37:19 följande:

Nej, du är 50 år och har aldrig klampat in hos dina föräldrar. Inte sedan du flyttade hemifrån i iallafall. Men hur gjorde du när du åkte hem när du bodde hemma? Tjejen bor i huset och då ska hon naturligtvis få komma hem. Det spelar ingen roll om det är hennes barndomshem eller inte, det är fortfarande hennes hem.

Ungen bor eller bodde varannan vecka. Då får hon väl hålla sig där hon ska vara. Vill hon byta får man fråga om det går bra.

Var ute för nåt liknande med sambons ex. Hade gått hem tidigare från jobbet och låg och vilade när jag hörde nån kliva in. Och hörde att det var hans barn o nån mer, tänkte inte gå ner först men sen hörde jag att det rumstrerades i köket. Så jag gick dit och där stod hon och ungen och plocka grejer, kaffepaket, kattmat och annat smått och gott. Vart vansinnig och kasta ut båda efter att ha tagit nyckel av ungen och sen dess kommer hon inte över tröskeln här och nån nyckel får ungen aldrig hit mer. Hade tyckt det gått åt mer varor men inte tänkt på det så noga men det fick jag förklarat då för det var inte första gången hon enligt ungen "lånat" grejer här.
Svar på tråden Gränslösa ex o styvbarn!