Gränslösa ex o styvbarn!
Det är mitt föräldrahem som vi tillsammans har totalrenoverat. Fatta den att din mans ex har lagt sig i din säng o snokat bland dina saker i det hem där du har växt upp? Psycho!
Vi träffades när våra barn var stora barn o i yngre tonåren. Han separerad i mer än fem år o jag i fyra när vi blev ett par så inga otrohetsaffärer här.
Vi behåller nyckeln o min man är överens om det också! Hon måste växa upp säger han o vill hon fortsätta bli behandlad som en bäääääbis så får hon bli det hos sin mamma sa han nyss! Så har det inte alltid varit kan jag tala om, det är nu sista året som han insett att hans barn inte är riktigt som en vuxen bör vara i den åldern.
Ibland behöver man faktiskt sparka ut ungarna ur boet! Är inte så att din bonusdotter inte har någon stans att ta vägen och hon är säkert välkommen hem till er på villkor att hon beter sig respektfullt och vuxet, eller? Tyvärr så måste hon få den gränssättning som hon borde fått när hon var lite yngre. Men vad bra att droppen rann över så det kan ske en förändring. Hoppas ni kan få lite frid och fröjd. Nu gäller det att ni står på er och inte låter bonusdotter och hennes mamma fortsätta att bete sig så oförskämt mot er. Det blir nog en tuff tid för dottern att behöva växa upp och det är verkligen på tiden.