Bästa dejting sidan och sex sidan?
Vilken dejting sida och sex sida är bäst och varför?
Vilken dejting sida och sex sida är bäst och varför?
Hej !
Tack för ett långt svar
Ska prova dom sidor du föreslår
Jag börjar inte meddelanden så ;)
Funkar dem?
Jag har provat en del av dom ni tipsar om o jag blev bara bränd på pengar inget knulla. Jag kör med tinder o match skriv vad ni är ute efter o håll ut så får ni napp.
Hej. Hört en del om BC.. Vart hittar jag den? Finns den kvar? hittar inte en sida ens som heter så.. vad missar jag? Hittar ingen app heller på android.
Hjälp någon? Hittat några andra tips i tråden ska testa.
Tack så länge
Tycker BC funkat bra för mig i många år.
Har två gamla ex där som har sina profiler mer eller mindre aktiva.
Bara att slänga iväg ett sms om jag varit sugen.
Om du vill sexchatta - vilket kan leda till möte om båda vill förstås - så finns ix.nu, som i princip är gratis men det är svårt att ta sig in som icke betalande. Det är inte så dyrt, och hyfsat bra aktivitet.
Tycker BC funkat bra för mig i många år.
Har två gamla ex där som har sina profiler mer eller mindre aktiva.
Bara att slänga iväg ett sms om jag varit sugen.
Det är väl rätt så lätt.
Största problemet är väl att vissa inte läser vad man söker, och blir sura varför dom inte får svar.
Det är väl rätt så lätt.
Största problemet är väl att vissa inte läser vad man söker, och blir sura varför dom inte får svar.
Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.