Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 01:49:05 följande:
    Män har inte samma pool av kandidater att välja mellan som kvinnor.  Vi har inte råd att låta en massa kvinnor ta ät sig.  Särskilt inte om man söker så smal grupp som smala tjejer.
    Kvinnor kan ställa högre krav utan att förlora särskilt mycket på det.
    Det är väl den bistra sanningen.
    Men vad är problemet, jag gillar snygga atletiska kvinnor med ca 20% fett och dejtar dom. Jag är 1.75 så jag är inte lång, går inte att använda den ursäkten.

Får du inte till det med den här gruppen så beror det på dig, andra av oss fixar det. Sorry men så är det.
  • Anonym (K)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 18:17:42 följande:
    Hur gammal är du? Vart bor du?
    46 så inte ung, i göteborgsområdet.
  • Anonym (K)

Håller mig till 33-40 år på kvinnorna. Dom har alla varit mkt aktiva, gym/dans oftast.

• Anonym (K)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-31 18:24:57 följande:
    Dejtar du via nätet eller ?  Då bor du i storstadsområde och har ett betydligt större utbud också...
    Överallt när jag är singel. Nuvarande flickvännen genom kompisars kompisar.

Attraktiva tjejer som inte är överviktiga finns överallt, även på mindre orter vad jag sett. Passar man deras önskemål så lägger dom märke till en.

Bor du väldigt lantligt så blir det ju såklart mindre mängd. Men om det är såpass viktigt för dig så kanske du skulle fundera på att flytta, testa att bo på en annan plats under t ex ett år? Tjänstledigt t ex.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild