Trött på tjejer utan helkroppsbild

Jag lägger inte ut bilder på mig själv online och definitivt inte halvnaket i helkroppsbild. Man vet aldrig vem som stjäl dessa bilder och använder dem på sajter där de inte hör hemma.
Tycker det räcker med att avslöja sin längd, vikt och träningsnivå.
Sånt som jag själv skulle föredra att män skriver ner i sina egna presentationer.
Ja buhu för att man som kvinna vill blir sedd som en person och inte som en kropp som är till för ditt nöje.
jag har ingen helkroppsbild för jag inte vill ha kommentarer om mina bröst eller rumpa. är mannen orolig att jag är tjock pga detta och swipar vänster så är det inget jag gråter över.
Om är kroppstypen så pass viktig att du inte ens kan ha ett samtal med någon och gå på EN dejt så kanske du bör skriva något i din presentation att du söker en kvinna som tar hand om sin kropp eller liknande.
Du ser ingen skillnad på att tala om sina preferenser eller att förolämpa alla som inte motsvarar dessa? Genom att kalla alla över BMI 19 för tjockisar? Jag fick ju neråttummar när jag gjorde motsvarande minsann, att kalla andra under för benrangel. Vilken dubbelmoral 🙂
Jag tycker för övrigt att det är fel att kalla alla under 180cm för korta eller dvärgar. Det finns många kvinnor som är korta själva och inte borde ha större problem med killar som endast är 5-10 cm längre. Min bror är ca 175 cm och har en sambo som är 182 cm så det finns kvinnor som inte bryr sig om längd.
Om jag däremot skulle göra en översättning från att kalla alla över bmi19 för tjockisar så vore det att kalla alla under 185cm för dvärgar. Lika logiskt.
Normalviktsbmi för olika åldrar:
www.hammer-traning.se/traningsguide-bmi-raknare
Här finns vad som är normal fettprocent för olika åldrar
iform.se/ga-ner-i-vikt/hur-hog-far-min-fettprocent-vara
Jag, med mina 48 år, ligger inom normalspannet med ett BMI på 26,3 och en fettprocent som varierar mellan 30 och 33 enligt min smarta våg.
Varför skriver du inte bara i profilen vilket BMI som är acceptabelt då?
Oj, skrev som en kratta.
Fel, jag läser ofta att korta killar är mindre framgångsrika, tjänar mindre. Detta kan tyda på mindre driv. Så visst säger längden en del om en person.