Bajs-Spotify!!!
Visade sig att jag haft dubbla dragningar på mitt Spotify ett halvår bakåt, och nu när jag sagt upp skiten med motiveringen dras dubbelt har de fortsatt dra! Vad ska man göra? Byta lönekonto?
Visade sig att jag haft dubbla dragningar på mitt Spotify ett halvår bakåt, och nu när jag sagt upp skiten med motiveringen dras dubbelt har de fortsatt dra! Vad ska man göra? Byta lönekonto?
Det går inte att kontakta dem. Jag vet med 100 % säkerhet att jag fick bekräftelsen Ditt konto är avslutat förra månaden, så irriterad att jag inte screendumpade det. Nu är jag nämligen premiumkund för 99:-/månad när jag loggar in. Det är två dragningar i april, liksom tidigare månader.
Man kan skriva i nåt frågeformulär vilket jag gjort nu, men de har ingen mejl eller telefonnummer.
Jag är bara irriterad på alla dessa tjänster som bara har färdiga frågor och svar, och det är omöjligt att hitta det man behöver..