Padirac skrev 2021-11-02 20:11:54 följande:
Ja, frågan kvarstår - och jag ser inget svar på den.
Vad jag tycker eller inte tycker påverkar inte vilket utrymme regering, riksdag och myndigheter har i fråga om annan verksamhet,
Kanske vill du berätta vad du tycker? Eller varför inte fortsätta berätta vad du anser att andra tycker, tänker och tror. Det är om något 'elastiska tankebanor'
Jag uppfattar det som att du tillskriver ( eller i alla fall i inläggen skriver att) andra skribenter har uppfattningar som du kanske underförstår utifrån dina egna uppfattningar och förställningar. Om det verkligen tror att det otur så får jag gratulera dig till en aningslöshet som är få förunnat.
Det är nog inte otur att tråden spårar ur med personlig påhopp, nedlåtande hån och återkommande avstängningar - det är helt enkelt så att kritiken av strategin inte är bättre än så ....
Padirac skrev 2021-11-02 23:33:41 följande:
Trevligt att du tycker det är roligt med påpekanden - alla är nte lika roade av det uppenbara.
Hur du kommer fram till att jag kanske tror att vad jag tror påverkar FoHM är ett mysterium, eller kanske intressant och märkligt. Hur kunde du läsa ut detta från mitt inlägg eller komma på att fråga detta ens? Med vilka premisser och med vilken förförståelse läser du in detta i inlägget? Märkligt! Intressant!
Jag tror du missat delar av trådens inlägg, endera inläggen i sig eller kanske bara innehållet i inläggen. Älta igenom lite gamla inlägg så kanske du hittar var på din fråga - eller nej, inte de svar du söker, men likväl svar på det dina frågor handlar om.
Är inlägget jag svarar på här en del av det nonsens du påstår att jag slår ned på - vad tycker du?
?Vad jag tycker eller inte tycker påverkar inte vilket utrymme regering, riksdag och myndigheter har i fråga om annan verksamhet.?
Detta tyder på att du tydligen känner behov av att påpeka att vad du tycker inte påverkar tex FoHM, eftersom det skulle kunna vara så. Om du tog för givet att alla ändå var på det klara med det, skulle det inte funnits behov av att klargöra detta.