Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Avsked ifrån MSB är det vi pratar om, och denna blev godkänd.
Finns liksom inget att prata här om ens, men kommer med desinformation så får det rättas till.
Som du förstår detta är formellt.
Jag kan inte se du kan nått som säkerhetsklassning i dessa texter du skrivit här.
Utan mer det omvända att du inte ens vet vad det är, kanske du är ute efter att förstöra diskussionen?(undrar vad jag sett den diskussionstekniken innan )
Mina kunskaper är att vi inte har ministerstyre över kommun, landsting, region och myndigheter sedan 1974.
Detta är nästan 5 decenniers fakta om att Regeringen inte får utföra ministerstyre över dessa.
Och har ingen susning varför du försöker påstå annat, vet du ens själv?
Regeringens arbete är att skriva lagar för dessa om något ska förbättras, det betyder inte man har ett dagligt operativt arbete över dessa i form av ministerstyre.
Jag vet inte varför du berättar att du inte kan detta redan, vet du?
Eller är det bara en desinformation för attackera Regeringen?
För det enda som är logiskt, med med desinformation säger du liksom inget, då du pratar om nått som inte existerar ens.
Du vet inte vad ministerstyre är.
Du vet inte vad avsked är.
Du tror t.o.m att avsked är något som ska godkännas av arbetsgivaren. Det är så att man kan smälla av. Hur okunnig kan man eg. bli ute på vänsterkanten?
Det är förhoppningsvis ingen som delger säkerhetsklassad information på FL.
Dina kunskaper överlag verkar vara från 1974.
Vem har påstått att regeringen har ett dagligt operativt arbete i myndigheterna?
Det behövs ingen desinformation för att attackera regeringen. Det räcker med några youtube-klipp på Löfvén, som inte ens följer sina egna råd och inte vet hur man e-handlar.