Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
FDFMGA skrev 2020-12-25 15:03:38 följande:
Jag känner mig inte särskilt delaktig i 13-åriga kriget.Jag tar bara ansvar för det jag själv skriver och försöker åtminstone i möjligaste mån se dina åsikter som helt oberoende av vissa anonymers uppträdande här i tråden.
Ja, när det passar dig att göra det så försöker du kanske, eller något. Precis som att du, när det passar dig, låter förstå hur du själv står över alla ansatser att dra konflikter från tidigare trådar till den här samtidigt som du väldigt ofta knyter an och till och med länkar till just sådana.
Och när det passar dig så försvarar du klyban från den "mobbing" och de "förlöjliganden" och den "parodi" han utsätts för för att i nästa stund själv göra så mot de anonyma nick du tycker dig förstå är samma person och som du från tidigare trådar i andra ämnen inte tål. Och låt oss inte glömma - för att parafrasera en stackare - att du tillät dig "förlora tålamodet" med pyssel (av alla människor, en uppenbart mycket intelligent person som väl om något borde vara tilltalande att ha en elaborerad diskussion med men som du istället kontinuerligt men utan att lyckas försöker sätta dig på) medan du låtsas oförstående till hur mitt tålamod brustit för gott efter att i flera år haft klyban i hasorna repetitivt mässande om något han missförstått.
Och så ska man tydligen skriva något om vaccin också, för att i akt och mening kunna påstå sig ha hållit sig till ämnet. Så här kommer det:
vaccin.